قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا سنگربان اسپانیایی پورتو را رودرروی کسی قرار می‌دهد که مسبب آغاز دوران افت او و خروجش از جمع کهکشانی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ایکر کاسیاس یک بار دیگر با ژوزه مورینیو روبه‌رو خواهد شد اما این بار نه در رختکن بلکه در زمین بازی. قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پورتو - تیمی که کاسیاس تابستان امسال بعد از ترک رئال‌مادرید به آن پیوست - را در گروه G با چلسی تحت هدایت ژوزه مورینیو روبه‌رو کرد، همان کسی که در آخرین فصل مربیگری‌اش در رئال‌مادرید «سن‌ایکر» را نیمکت‌نشین کرد و تا پایان دوره مربیگری‌اش در سانتیاگو برنابئو کاپیتان پیشین کهکشانی‌ها را به ترکیب برنگرداند.

این فصل مورینیو دوباره با کاسیاس مواجه می‌شود و هدفش پیدا کردن راهی برای ضربه زدن به این بازیکن اسپانیایی و هم‌تیمی‌های اوست. او به خانه تیم سابقش، تیمی که با آن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا شد، برمی‌گردد اما این بار هواداران پورتو نه او بلکه دشمنش را تشویق خواهند کرد.

رابطه مورینیو و کاسیاس در سه فصل مربیگری آقای خاص در رئال‌‌مادرید تیره‌وتار شد و اختلاف آنها در شش ماه پایانی حضور مربی پرتغال در برنابئو به اوج رسید، زمانی که کاسیاس جایگاه خود را در ترکیب اصلی کهکشانی‌ها به دیه‌گو لوپس داد. نیمکت‌نشینی کاسیاس در لالیگا فصل بعد از رفتن مورینیو که سکان هدایت تیم به کارلو آنچلوتی سپرده شد نیز ادامه داشت و او با وجود بازگشت به ترکیب اصلی تیم در فصل گذشته در نهایت از کهکشانی‌ها جدا شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.