کاپیتان کهنه‌کار جالوروسی به همگروه شدن تیمش با بارسلونا در مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا واکنش مثبتی نشان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رم، نایب قهرمان فصل گذشته سری A را در گروه E‌ قرار داد، جایی که قهرمان فصل گذشته یعنی بارسلونا، بایرلورکوزن و باته بوریسوف حضور دارند.

روبه‌رو شدن تیم‌های رم و بارسلونا، لوئیس انریکه، سرمربی بارسا را برابر شاگردان قدیمی‌اش قرار خواهد داد، و به نظر توتی این آزمونی سخت است که جالوروسی باید تلاش بیشتری برای موفقیت در آن انجام دهد.

توتی در واکنش به قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سایت رسمی خود نوشت: همه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا جوی فوق‌العاده دارند اما وقتی پای بارسلونا در میان باشد جو بازی‌ها حیرت‌آورتر هم می‌شود.

توتی ادامه: بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا همگی چالش‌برانگیز هستند و پتانسیل رقم خوردن هر اتفاقی در آنها وجود دارد. ما برای هر یک از بازی‌های خود با نهایت تمرکز به میدان خواهیم رفت تا عملکردی قابل قبول ارائه کنیم و نشان دهیم که لیاقت حضور در این رقابت‌ها را داریم.

رم فصل گذشته نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت اما نتوانست از گروه مرگ این رقابت‌ها گروهی که تیم‌های قدرتمندی همچون بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی در آن حضور داشتند صعود کند.

اولین بازی فوتبال رم در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه ۲۵ شهریور در خانه برابر بارسلونا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.