مدافع تیم فوتبال ستارگان جهان گفت: تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خوب کار کرد و شکست این تیم مقابل آرژانتین حسرت آمیز بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، میشل سالگادو پس از حضور در ویژه برنامه ۹۰ که اختصاص به دیدار خیرخواهانه تیم‌های فوتبال ستارگان جهان و ستارگان ایران داشت، درمورد اینکه چه شناختی از فوتبال ایران دارد، گفت: می‌دانم شما یک مربی بزرگ دارید به نام کی‌روش که مربی من هم بوده است. نکونام را هم می شناسم و با او رفاقت دارم.ستاره های دیگری مثل علی دایی را نیز می‌شناسم و آخرین بار که ایران بودم با او شام خوردم. در مجموع باید بگویم تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خوب کار کرد و شکست این تیم مقابل آرژانتین حسرت آمیز بود.

وی‌ افزود: اولین سفری که به ایران آمدم حس مهربانی ایرانی‌ها مرا تحت تاثیر قرار داد حتی با اینکه فوتبال را کنار گذاشته بودم من را اینجا می‌شناختند.آن زمان به این فکر رسیدم که یک حس خوب داشته باشم و برای کشوری مثل ایران کاری کنم. با همه زحماتی که کشیده‌اید ستاره ای به کشور شما سفر نکرده اما به یک‌باره این همه ستاره برای این بازی خیرخواهانه به ایران می‌آیند.

سالگادو در خصوص اینکه چقدر بازی با تیم ستارگان ایران را جدی گرفته‌اید، تصریح کرد: ما می‌خواهیم از بازی فردا لذت ببریم. استرس دارم ۱۰۰ هزار تماشاگر را در ورزشگاه ببینم بویژه اینکه ورزشگاه آزادی در این خصوص نام‌دار است.

مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید درباره رابطه نزدیک خود با کارلوس عنوان کرد: من و کارلوس دوستان خوبی هستیم.کارلوس دو سال قبل از آنکه من به رئال بروم آنجا بود. ما هر دو می خواستیم  در زمین نفوذ کنیم اما هیرو  از این کار ما عصبانی می‌شد و می گفت کجا می روید؟ البته بعدا دوستان خوبی شدیم و همه جام‌ها را بردیم. در مجموع سال‌های خیلی خوبی بود.

سالگادو درباره اینکه چه نظری درباره سیاست مسئولان رئال در خصوص جذب ستارگان زیاد فوتبال جهان در آن مقطع زمانی  دارد، اعلام کرد: فیگو، زیدان و بکام وقتی به زمین می‌آمدند برنده بودیم چون با فکر برد به زمین می رفتیم. در واقع با حضور این نفرات روح تیمی ما قوی‌تر می‌شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال رئال مادرید درباره اینکه چه اتفاقی در زمان سرمربیگری کی‌روش افتاد که در اواخر لیگ اسپانیا تیم رئال نزول کرد، تاکید کرد: ما تا ماه آوریل آماده بودیم همه جام‌ها را ببریم اما وقتی مقابل زاراگوزا باختیم ضربه بدی خوردیم. در واقع شانس بد کی‌روش بود که آن اتفاق رخ داد.

وی درباره حال و هوای ال کلاسیکو و تفاوت آن با دیگر دربی‌های دنیا گفت: ال کلاسیکو بزرگ ترین بازی جهان است که همه دوست دارند آن را تماشا کنند.این بازی باعث می‌شود که نگاه دنیا از سیاسیون و ورزشی‌ها متوجه فوتبال شود. وقتی به اسپانیا، مراکش ایران یا دبی می روی همه می گویند طرفدار بارسا یا رئال هستی؟ بنابراین بردن ال کلاسیکو بزرگ ترین لذت است. وقتی برنده می شوی همه می‌خواهند به تو هدیه بدهند اما وقتی بازنده می‌شوی بهتر است خانه بمانی.

سالگادو در پاسخ به این پرسش که از بین مسی و رونالدو کدام یک را انتخاب می‌کنی، تاکید کرد: رائول.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.