مدافع تیم فوتبال ستارگان جهان گفت: زمانی که کی‌روش سرمربی رئال مادرید بود هیچ چیز مشکوکی در تیم نبود. فضای رختکن ما فوق العاده بود و همه بازیکنان با یکدیگر دوست بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روبرتو کارلوس پس از حضور در ویژه برنامه ۹۰ که اختصاص به دیدار خیرخواهانه تیم‌های فوتبال ستارگان جهان و ستارگان ایران داشت در خصوص این بازی و دلیل حضورشان با تیم ستارگان جهان گفت: خیلی خوشحالم از اینکه در ایران هستم و از اینکه این همه مردم مهربان را می‌بینم لذت می‌برم. آرزو داشتم به ایران بیایم و خوشحالم از اینکه آمدم. قشنگ‌ترین چیزی که دیدم محبت مردم و عشق آنها به فوتبال بود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی با تیم ستارگان فوتبال ایران آیا از آن شوت‌های محکم خود خواهد زد، اظهار داشت: می‌خواهم از بازی فردا لذت ببرم اما چندتایی از آن شوت‌ها خواهم زد البته در تمرینات رئال مقابل شوت‌های من نمی‌ایستادند.

مدافع پیشین اینتر در پاسخ به این پرسش که چرا روی هاجسون در آن تیم از وی در پست هافبک استفاده می‌کرد، تصریح کرد: هاجسون از من به عنوان مدافع استفاده نمی‌کرد. فوتبال ایتالیا خیلی دفاعی است و من دوست داشتم جلو بروم البته در آن زمان خیلی مو داشتم اما وقتی دخترم به دنیا آمد موهایم را زدم و فکر می‌کنم این طوری خوش‌ تیپ تر هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در هفته‌های پایانی لیگ اسپانیا در تیم کی‌روش اتفاقات غیر معمولی افتاد که این تیم نتیجه نگرفت، تاکید کرد : در آن زمان رئال تیم قوی بود و ما به طور متداوم بازی‌ها را می‌بردیم اما به یکباره تیم خالی کرد. در آن مقطع زمانی هیچ چیز مشکوکی در تیم نبود. فضای رختکن ما فوق العاده بود و همه بازیکنان با یکدیگر دوست بودند.

کارلوس در پاسخ به این پرسش که  بهترین ال کلاسیکویی که بازی کرده از نظرش کدام بازی بود اعلام کرد: آنقدر در ال‌کلاسیکو بازی کردیم که نمی‌دانم کدام را نام ببرم.

وی در مورد گل‌هایی که با شوت‌های سنگین به ثمر رساند، گفت: آن موقع جوان بودم و قدرت شوت‌زنی من خیلی بیشتر بود.

مدافع پیشین ملی پوش تیم ملی برزیل در خصوص ضربه ایستگاهی سنگین و عجیبی که به سمت دروازه تیم ملی فرانسه زد و منجر به باز شدن دروازه این تیم شد، تاکید کرد: همه در مورد آن گل از من می‌پرسند اما خودم هم نمی‌دانم به چه شکلی آن توپ گل شد.

 وی در پاسخ به این پرسش که بین رونالدو و مسی به کدام را انتخاب می‌کنی، گفت: نیمار، زیدان و رونالدوی چاق.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.