مدیرعامل سپاهان در واکنش به بازگشت کاپیتان این تیم به جمع زردپوشان گفت: من هم این شایعه را شنیده‌ام.

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از اینکه محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان با آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر از همراهی این تیم سرباز زد، شایعات زیادی در خصوص این بازیکن و عدم همراهی وی با سپاهان به وجود آمد که از جمله آنها قهر محرم به خاطر کنار گذاشتن علی احمدی دوست صمیمی او از لیست فصل جدید سپاهان بود که البته این شایعه را احمدی در گفت و گو با فارس تکذیب کرد و اعلام کرد که محرم هیچگاه به خاطر وی قهر نکرده است و عدم همراهی وی با سپاهان، دلایل دیگری دارد.

در این مدت دلایل زیادی در این خصوص مطرح شد با این حال این روزها خبر می رسد که محرم با برطرف شدن برخی از ذهنیت هایش نسبت به اتفاقاتی که باعث ایجاد کدورت برای وی شده بود، به بازگشت به اردوی سپاهان نزدیک شده است.

در همین رابطه حتی شنیده می شود محرم به اندازه ای به بازگشت نزدیک شده بود و به قدری سپاهانی ها را نسبت به این امر امیدوار ساخته بود که برای این بازیکن نیز بلیت سفر به تهران برای همراهی زردپوشان در دیدار با سایپا از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر نیز تهیه شده بود که البته این امر هیچ‌گاه تحقق پیدا نکرد.

در همین راستا شب گذشته نیز شایعه‌ای مطرح شد مبنی بر اینکه محرم پس از صحبت با نیک کار، دبیرکل سابق اصفهانی فدراسیون فوتبال به بازگشت به سپاهان رضایت داده و یک شنبه به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

اصغر باقریان، مدیرعامل سپاهان در همین خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: من هم این شایعه را شنیده ام و امیدوارم محرم به زودی به جمع سپاهانی ها اضافه شود.

وی ادامه داد: باز هم تأکید می کنم که برخی ذهنیت های نویدکیا برطرف شده و من هم نسبت به بازگشت محرم امیدوارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.