مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ما با اعتماد و اعتقاد از سرمربی‌ تیم‌مان حمایت می‌کنیم و اگر خدای ناکرده به لیگ دسته اول هم برویم باز هم از منصوریان حمایت خواهیم کرد.

منصور قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شایعاتی که برخی رسانه‌ها مبنی بر برکناری علیرضا منصوریان از تیم فوتبال نفت تهران منتشر کرده‌اند، گفت: باید بگویم متأسفانه برخی رسانه‌ها بعد از باخت نفت مقابل الاهلی امارات شایعاتی مبنی بر برکناری علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم نفت مطرح کردند که این مسئله به هیچ عنوان صحت ندارد و ما به کار با سرمربی جوان‌مان افتخار کرده و با او ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: ما آنقدر به منصوریان اطمینان داریم که حتی قرارداد او را تمدید کرده‌ایم و باید بگویم ما به همکاری با منصوریان افتخار می‌کنیم شما مطمئن باشید که حتی اگر خدای ناکرده نفت به لیگ دسته اول هم برود ما باز هم پای منصوریان خواهیم ایستاد چرا که این مربی را با اعتماد و اعتقاد جذب کرده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت:‌ البته باید واقعیت‌ها را گفت و من اذعان می‌کنم که نتوانستیم برخی از خواسته‌های منصوریان را اجابت کنیم و به همین دلیل شرمنده او و بازیکنان نفت هستیم. به دلیل عدم تأمین بودجه ما حتی نتوانستیم اردوی داخلی هم برگزار کنیم و به هر حال خودمان این مسائل را می‌دانیم.

قنبرزاده با اشاره به بازی نفت مقابل الاهلی اظهار داشت: قیمت یک بازیکن این تیم به اندازه بودجه ۲ سال تیم نفت بود و باید منطقی به قضایا نگاه کنیم من با یکی از مسئولان الاهلی صحبت کردم و او می‌گفت که ۸ ملی‌پوش اماراتی در این تیم بازی می‌کنند آن هم همان اماراتی که در جام ملت‌های آسیا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت البته اگر بازی را ببینید هم‌صدا با کارشناسان فوتبال می‌‌گویید که نفت حریف دست‌وپا بسته‌ای نبود و حتی می‌توانست الاهلی را شکست دهد آن هم در حالی که ایمان مبعلی به دلیل مصدومیت غایب بود و سیدجلال حسینی و ارسلان مطهری با مصدومیت بازی کردند. حتی کی‌روش که به اردوی نفت آمد به منصوریان گفت که اگر جایگزینی هست سیدجلال حسینی را بازی ندهد.

وی تصریح کرد: ما یک باشگاه هستیم و همانطور که در سال‌های گذشته موفق بودیم و همه می‌گفتند باشگاه نفت موفق بوده اگر هم ناکامی به دست بیاید این ناکامی شامل حال همه اعضای باشگاه است و تنها گریبان سرمربی را نمی‌گیرد به هر حال ما یک باشگاه هستیم و همه مثل یک خانواده در موفقیت‌ها و شکست‌ها نقش داریم. این طور نیست که موفقیت‌ها برای یک نفر باشد و شکست‌های برای یک نفر دیگر. همه ما در موفقیت‌ها و شکست‌ها سهیم هستیم.

قنبرزاده در پایان اظهار داشت: هنوز بازی برگشت با الاهلی در امارات باقی مانده و ما امید زیادی به این بازی داریم و از طرف دیگر ۴ بازی در لیگ برتر انجام دادیم و هنوز ۲۶ بازی دیگر باقی مانده است ما با همه توان از علیرضا منصوریان دفاع می‌کنیم و باید بگویم دفاع از مربی مثل منصوریان دفاع از یک شخص نیست بلکه از جریان سالم فوتبال است و پای سرمربی جوان‌مان می‌مانیم چرا که اصول حرفه‌ای و وجدان کاری ایجاب می‌کند که پایه سرمربی‌ تیم‌مان بایستیم و باز هم می‌گویم که سیاست ما حمایت از علیرضا منصوریان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.