میشل سالگادو از کارلوس کروش ، حضور ستاره های بزرگ فوتبال دنیا و فوتبال ایران می گوید.

غزال زیاری - خبرگزاری خبرآنلاین : میشل سالگادو ، ستاره پیشین رئال مادرید ، اویکی از بهترین دفاع کنارهای دنیا در عصر خودش و عصر طلایی سال های پایانی قرنبیستم و دهه ابتدایی قرن بیست و یکم فوتبال دنیا بود. او حالا برای انجام بازیخیرخواهانه بیش از ۱۵ بازیکن سرشناس فوتبال دنیا را به تهران آورده تا رودرروی ملیپوشان پا به سن گذاشته فوتبال ایران بچیند. او قبل از این بازی بزرگ در گفت و گوییاختصاصی با خبرآنلاین از این دیدار گفته است. گفت و گویی که در حاشیه افتتاح یکیاز شعب فروشگاه های آدیداس (فروشگاه ارک تجریش) در تهران گرفته شده است. گفت و گویی که با همکاری آقایان بهنام و ناتان قبادی انجام شده است.

نتیجه بازی فردا را چگونه پیش بینی می کنی؟بهترینهای ایران دور هم جمع شدند که ستاره های دنیا را ببرند!

«با خنده» پس بازی قشنگی می شود ، طبیعتا ما همیشهدوست داریم ببریم! اما بازی سختی است. چون ستاره های ایران مقابل ستاره های کل دنیااست . البته من می دانم که سخت ترین چیز برای بازی در ایران ، بازی برابرتماشاگران است. خوشحالم که در یک بازی خیریه در این جو بازی می کنم(دوباره میخندد)می دانم خیلی از مردم خوب شما می آیند تا ستاره هایی که بازی شان را دوستداشتند ، از نزدیک ببینند. خیلی از این بچه ها هیچ وقت به ایران نیامده بودند واین اولین دیدارشان از تهران است. ما خیلی خوشحالیم که مردم یک کشور دیگر در دنیارا از نزدیک می بینیم و البته خیلی بیشتر خوشحالیم که همه دست در دست هم ، می خواهیمبرای یک بازی خیریه و کمک به بیماران پا به توپ شویم. این خودش بزرگترین پیروزیبرای همه ماست.

آیا حاضری دوباره برای بازی خیریه به ایران بیایی؟

 این یکامتحان است که من دارم انجام می دهم. هدف من خیریه بوده و آماده ایم تا کار های بیشتریهم انجام دهیم. به نظرم این یک شروع خوب برای ما و برای فوتبالایران است تا بتوانیم در کنار هم باشیم.

نظر روبرتو کارلوس درباره ایران چه بود؟ انگاردلخور شده بودید؟

مشكل اين بود كه ما نتوانستيم زياد استراحت كنيم.كنفرانس مطبوعاتي هم كمي شلوغ بود. ما عصباني نشديم ولي وقتي رسيديم خيلي خسته بوديم.این اتفاق ها طبیعی است. امیدوار بودیم کنفرانس خبری منظمی برگزار شود اما این طورنشد.ولی امروز در تهران بودیم و چند برنامه را پشت سر گذاشتیم. البته فردا هم به یکبازی زیبا امیدوارم. بازی زیبایی که طرفداران زیادی داشته باشد.

قبلا گفته بودید بازی های ایران در جام جهانی را دیدی،تظرت درباره آن بازی را می گویی؟

ایران در آن بازی فوق العاده بود. کاملا برنامهریزی شده توانستید تیم دوم دنیا را آزار بدهید و آنها را کنترل کنید. شما شانسگرفتن امتیاز در آن بازی را هم داشتید اما بازیکنی مثل مسی روبروی تان بازی میکرد.ولی بهترین تاکتیک را در آن بازی انتخاب کرده بودید. من کروش را می شناسم چون اوزمانی در رئال مربی من بود. او تجربه زیادی دارد. من همه بازیهای جام جهانی را دیدم.کروش سبک متفاوتی دارد و بلد است چه کار باید بکند.

راستی چطور شد که کارلوس کروش در رئال موفقنشد. تیم آنهمه ستاره داشت اما هیچ یک از ۳ جام اصلی را نبرد.

 نه ایطور نیست در آن فصل ولی خیلیبدشانس بود. ما از او راضی بودیم و تا ماه مارس تا یک قدمی فتح سه جام قهرمانی پیشرفتیم اما در نهایت در فینال جام حذفی باختیم. درک این ماجرا برای همه ما سخت بود.در طول دو ماه همه چیز را از دست دادیم. ولی آن سال، سالی بود که می توانستیم همه جامها را ببریم ولی بدشانسی زیادی آوردیم.

در طول فصل های اخیر پرز، رییس باشگاه رئال مادریدخرید های فراوانی انجام داد که از نظر خیلی ها اصلا موفق نبودند و این خرید ها را ناکامیهای بزرگی برای رئال می دانند. نظر شما چیست؟

این طور نیست. به عنوانمثال رئال دو سال قبل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و دهمین قهرمانیرا بدست آورد. همه چیز عالی به نطر می رسید ولی همیشه همین طور است، در رئال شرایطهمیشه سخت است و تنها چیزی که به چشم می آید برد است. فرق بین ناکامی و موفقیت دو دقیقهاست. حالا دوره جدیدی در آستانه شروع است و یک سرمربی جدید با سبکی جدید روی کار آمدهو خیلی زود است بخواهیم در این باره صحبت کنیم. زمان برای قضاوت کردن زیاد است. بایدببینیم که با گذشت زمان تیم رئال خوب خواهد بود یا خیر؟

آیا به سرمربی گری در ایران فکر می کنید؟

 دوست دارم به زودی مربی گری راآغاز کنم. الان مربی کودکان هستم به زودی مربی گری حرفه ای را آغاز می کنم. من آمادهدریافت هر پیشنهادی هستم و ادامه کار من بستگی به پیشنهاد های آینده دارد. هر اتفاقیممکن است رخ دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.