اولین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با گوام در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نخستین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار با گوام در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (پنجشنبه) در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد. 

* رسول خطیبی، محمدرضا مهدوی و اعضای تیم فوتبال نوجوانان ایران از میهمانان تمرین امروز بودند.

* در اتفاقی جالب در قسمت بالایی سکوهای کمپ تیم ملی مواد خوراکی و صیفی‌جاتی مانند کدو، بادمجان، فلفل و گوجه‌فرنگی کاشته شده و محصولات آن قابل برداشت است!

* در تمرین امروز ۱۷ بازیکن حضور داشتند و البته شش بازیکن هم غایب بودند. علیرضا حقیقی، سردار آزمون، علیرضا جهانبجش، احسان حاج‌صفی، سعید عزت‌اللهی و علی کریمی غایبان تمرین امروز بودند.

* شاگردان کی‌روش ابتدا حدود ۴۵ دقیقه زیر نظر دکتر دیه‌گو بدن‌های خود را گرم کردند و پس از آن به بازی آقاوسط مشغول شدند. البته پیش از تمرین آقاوسط سیدجلال حسینی، وحید امیری و مهرداد محمدی به خاطر اینکه شب گذشته در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی کرده بودند، به رختکن رفتند.

* هنگامی که کی‌روش متوجه حضور اعضای تیم نوجوانان در کمپ شد، به سمت آنها رفت و پس از خوش‌وبش با مربی این تیم در صحبتی با تیم نوجوانان گفت امیدوارم فردا بتوانید سوریه را شکست دهید و همیشه در حال تلاش کردن باشید. البته حمید علیدوستی، سرمربی تیم نوجوان در محل تمرین تیم ملی حضور نداشت.

* کی‌روش پس از صحبت با اعضای تیم نوجوانان برای دقایقی با رسول خطیبی و محمدرضا مهدوی صحبت کرد. 

* افشین پیروانی، مدیر ورزشی تیم ملی هم با خطیبی و مهدوی خوش‌وبش کرد. 

* هنگامی که کی‌روش کنار تابلوهای تبلیغاتی کمپ تیم ملی آمد، یکی از خبرنگاران با او عکس سلفی گرفت.

* کی‌روش امروز بسیار با روحیه و با نشاط بود و این موضوع را می‌شد از حرکاتش متوجه شد.

* سفید شدن موی دن‌گاسپار، مربی دروازه‌بانان تیم ملی حسابی سوژه خبرنگاران و عکاسان شده بود.

* بعد از تمرین آقاوسط بازیکنان به صورت دو به دو زیر نظر کی‌روش به استارت‌های سرعتی مشغول شدند.

* قسمت بعدی تمرین فوتبال در دو تیم سفید و قرمز و با چهار دروازه کوچک بود که در این بخش کری زیادی بین بازیکنان وجود داشت.

* کثیف بودن صندلی‌های کمپ تیم ملی باعث شده بود خبرنگاران و حاضرین در کمپ دچار مشکل شوند و اکثراً ایستاده تمرین را تماشا کنند.

* به غیر از میهمانان حدود ۱۰ نفر تماشاگر در محل تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.