مهاجم پرسپولیس پس از دعوت به تیم ملی گفت: از حالا نمی شود گفت که گوام را می بریم.

به گزارش ایسنا، مهدی طارمی درباره دعوتش به تیم ملی اظهار کرد: من در دوره قبلی هم در تیم ملی بودم و از موقعی که لیگ شروع شد سعی کردم برای پرسپولیس خوب کار کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. از ابتدای فصل خوب کار کردم و کی روش هم همه اینها را دیده که مرا به تیم ملی دعوت کرده است. امیدوارم بتوانم این روند را ادامه دهم.

او در پاسخ به این سوال که قول گلزنی در تیم ملی را می دهد؟ گفت: من مهاجم هستم و باید گلزنی کنم. ان شالله در تیم ملی هم بتوانم گل بزنم.

او درباره شناختش از تیم گوام گفت: اگر از الان بگوییم می بریم درست نیست. درست است که سطح فنی آنها از ما پائین تر است اما بازی سختی پیش رو داریم. نباید مثل بازی با ترکمنستان فکر کنیم. در آنجا ترکمنستان را دست کم گرفتیم و مساوی کردیم. مقابل گوام برای برد به میدان می رویم که امیدوارم ببریم و شرایطمان بهتر شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد شما و امید عالیشاه به یکدیگر پاس نمی دهید گفت: این موضوع درست نیست. ما در بازیهای اخیر پرسپولیس بارها به یکدیگر پاس داده ایم. درست است که پرسپولیس شرایط خوبی در جدول ندارد اما این موضوع مربوط به نتیجه گیری ما می‌شود در حالی که از نظر فنی خوب بوده‌ایم و از این نظر جزو ۳-۴ تیم برتر لیگ بوده‌ایم، به همین خاطر سه بازیکن در تیم ملی داریم.

طارمی در پایان درباره مهاجمان دیگر تیم ملی هم گفت: هر کسی که به تیم ملی دعوت شده مطمئنا پتانسیل بالایی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.