محسن قهرمانی سخنان محمد دادکان در گفت‌وگوی ویژه خبری مبنی بر اینکه فدراسیون از او خواسته تا نتیجه یک بازی را از کار در بیاورد را رد کرد.

محسن قهرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص صحبت‌های اخیر محمد دادکان ریاست پیشین فدراسیون فوتبال که در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوسیما سخنانی را مبنی بر اینکه داوری که به تازگی محرومیتش تمام شده به او گفته است عوامل فدراسیون و سازمان لیگ فعلی از او خواسته‌اند که نتیجه یک بازی را از کار در بیاورد اظهار داشت: بنده از این ادعای آقای دادکان هیچ اطلاعی ندارم و به صورت کلی این صحبت‌ها را رد می‌کنم.

وی افزود: در حالی که هم اکنون ثبات بسیار خوبی در فدراسیون فوتبال کشورمان حاکم است و مسئولین چه در وزارت ورزش و چه در فدراسیون فوتبال تمام تلاش خود را برای ایجاد نظم و انضباط در جامعه ورزش از جمله جامعه پر حاشیه فوتبال گذاشته‌اند بیان چنین سخنانی خارج از اخلاق حرفه‌ای و انصاف و به دور از مصلحت جامعه ورزشی است.

قهرمانی تاکید کرد: سخنان دادکان را کاملا تکذیب می‌کنم و از تمام زحمتکشان ورزش چه در وزارت ورزش و جوانان و چه در فدراسیون فوتبال که در جهت توسعه اهداف و تحقق اخلاق در ورزش سبب ایجاد آرامش و امنیت در جامعه داوری کشور بدون جویای نام و نان است تشکر می‌کنم.

داور لیگ برتر کشور با بیان اینکه امیدوارم دیگر شاهد چنین سخنانی از مسئولین ورزشی کشور نباشیم خاطرنشان کرد: انشالله بتوانیم لیگ پانزدهم را مانند دیگر ادوار گذشته به خوبی به پایان برسانیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )