سرپرست تیم پرسپولیس می‌گوید این باشگاه خواهان بخشیده شدن محرومیت بنگر است.

محمود خوردبین در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار کرد:‌ داور قضاوت عادلانه‌ای نداشت. من شنیده‌ام اصفهانیان اعلام کرده با داور بازی برخورد می‌کند و شاید او را محروم کند اما با محرومیت او امتیاز بازی به پرسپولیس داده نمی‌شود. اگر امتیاز بازی را به پرسپولیس می‌دهند داور را هم محروم می‌کنند.

خوردبین اضافه کرد: برای من جای سوال است حتی اگر قبول کنیم آن صحنه خطا بوده اما نمی‌توانم قبول کنم که به خاطر آن صحنه محسن بنگر کارت زرد گرفته باشد. آن صحنه به هیچ وجه خطا نبود. واقعا اشتباه‌های داوری، پرسپولیس را اذیت می‌کند. چند بازی است که خیلی خوب بازی می‌کنیم اما متاسفانه داوران اجازه نمی‌دهند ما نتیجه بگیریم. آن‌ها بازی‌ها را عادلانه قضاوت نمی‌کنند. شاید اگر قضاوت‌ها عادلانه بود الان ما شرایط‌مان در جدول خیلی بهتر بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا این همه اشتباه داوری را به ضرر یک تیم دیده بودید گفت: سال‌هاست در فوتبال حضور دارم و قبول دارم که اشتباه داوری وجود دارد اما اینکه این اشتباه‌ها به ضرر یک تیم و به صورت متوالی تکرار شود اصلا درست نیست. علیرضا فغانی پس از اعلام پنالتی به بازیکنان ما می‌گوید شما فرصت‌هایتان را به گل تبدیل نکردید و به همین خاطر نتیجه را واگذار می‌کنید. من می‌خواهم بگویم اینکه ما فرصت‌هایمان را به گل تبدیل نمی‌کنیم به داور مسابقه چه ارتباطی دارد. او با سوت‌های اشتباهش روی اعصاب بازیکنان ما بود و باعث خراب شدن روحیه آن‌ها شد.

خوردبین با بیان اینکه باشگاه به کارت قرمز بنگر اعتراض کرده است گفت: باشگاه به دنبال این است که کارت قرمز بنگر بخشیده شود تا بتوان از او در بازی با فولاد استفاده کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۶ )