اهواز - مربی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد در نقد عملکرد داور گفت: در این بازی ما از حریف گل نخوردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین خطیبی جمعه شب پس از شکست تیمش در برابر استقلال اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند ولی به اعتقاد من، ما عملکرد بسیار بهتری از حریف داشتیم.

وی افزود: موقعیت های فراوانی در این بازی داشتیم ولی به خوبی از آنها استفاده نکردیم. ما برای پیروزی در این بازی برنامه داشتیم و در کل از حریف هم عمکلرد بهتری از خود نشان دادیم ولی به گل دست نیافتیم.

خطیبی ادامه داد: خوشبختانه ما بازی به بازی بهتر می شویم و هواداران ما به آینده امیداوار باشند.

مربی سیاه جامگان مشهد در خصوص عملکرد داور این بازی نیز گفت: حرف زدن در این خصوص فایده ای ندارد اما باید این موضوع را عنوان کنم که ما در این بازی از حریف گل نخوردیم.

خطیبی در خصوص خشونت های کامدار بازیکن سیاه جامگان در این بازی نیز اظهار کرد: روی کامدار خیلی خطا کردند و اگر داور شجاعت داشت باید بازیکن استقلال اهواز را اخراج می کرد ولی وقتی داور خوب عمل نکند؛ طبیعی است که بازیکن و مربی عصبانی می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال استقلال اهواز و سیاه جامگان مشهد شامگاه جمعه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با با یک گل استقلال اهواز به سود این تیم به پایان رسید. تک گل این بازی را محمد غلامی در دقیقه ۵۰ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.