بنا به گفته سرمربی پرتغالی چلسی، رابطه او با مالک روس باشگاه خیلی بهتر از گذشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، ژوزه مورینیو در سال ۲۰۰۷ با این که در سه سال مربی‌گری در تیم چلسی توانسته بود، دو عنوان قهرمانی در لیگ برتر با این تیم کسب کند، از مربی‌گری آبی‌های لندن اخراج شد.

با این حال مورینیو در سال ۲۰۱۳ به چلسی بازگشت و در دو فصلی که روی نیمکت مربی‌گری این تیم نشسته است، توانست یک قهرمانی را به دست آورد. بسیاری بر این باور بودند که دلیل اخراج مورینیو در سال ۲۰۰۷ اختلاف‌های او با آبراموویچ است. هر چند مورینیو در این باره هیچگاه صحبت نکرد اما همین مسئله نشان می‌دهد مشکلاتی بین او و مالک چلسی وجود داشته است.

در حالی که چلسی برای دیدار نخست خود در لیگ برتر انگلیس مقابل سوآنزی سیتی آماده می‌شود، مورینیو به صحبت درباره رابطه خوبش با آبراموویچ صحبت به میان آورده است. آقای خاص در این زمینه گفت: در دوره نخست حضورم روی نیمکت چلسی روابط بسیار خوبی با آقای آبراموویچ داشتم اما از نظر حرفه‌ای کمی با هم تفاوت داشتیم. در برخی از زمینه‌ها ایده‌هایمان با هم فرق می‌کرد.

مورینیو در ادامه گفت: اکنون اما چنین مشکلاتی نداریم. وقتی رئال مادرید را به مقصد چلسی ترک کردم آقای آبراموویچ از من خواست تیمم را طوری به میدان بفرستم که فقط برای کسب جام بجنگم. در فصل نخست خیلی برای کسب جام تلاش کردم اما شرایط‌مان برای کسب آن مناسب نبود. در سال دوم جام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را کسب کردیم و اکنون هم به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌مان هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.