کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد گفت: در اهواز ۲ حریف گرما و استقلال این شهر را در پیش داریم اما برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار این هفته سیاه جامگان ابومسلم خراسان مقابل استقلال اهواز گفت: ما بازی سختی در اهواز پیش رو داریم چرا که هم گرما حریف ماست و هم تیم با انگیزه استقلال اما هر دو تیم می‌دانیم که سه امتیاز این بازی چقدر برای ما مهم است و تلاش می‌کنیم که این سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد:‌ ما همیشه امیدوار وارد زمین می‌شویم و قطعاً روز جمعه هم هرچه قسمت باشد همان می‌شود اما ما با انگیزه و تلاشی که داریم به میدان خواهیم رفت تا دست پر از اهواز به مشهد برگردیم.

کاپیتان سیاه جامگان در خصوص مراسم برگزار شده شب گذشته توسط هیأت فوتبال استان خراسان گفت: دست مسئولان هیأت فوتبال درد نکند که این مراسم را برگزار کردند هرچند که به خاطر اینکه هر دو تیم پدیده و سیاه جامگان درگیر مسابقات و اردو بودند این برنامه با یک هفته تأخیر انجام شد امیدوارم حمایت‌های مسئولان هیأت فوتبال ادامه داشته باشد تا فوتبال مشهد دچار اتفاقات چند سال پیش نشود.

عنایتی درباره اینکه گفته می‌شود شب گذشته و در مراسم برگزار شده توسط هیأت فوتبال خراسان با مهدی داوری گزارشگر تلویزیون مشهد دچار مشاجره شده اظهار داشت: اینطور نیست که چرا که داوری از دوستان خوب من است و وقتی بحث صمیمیت به میان می‌آید همه باید به هم کمک کنیم. به هر حال داوری نظراتی دارد و من هم نظراتی داشتم و توانستیم به جمع‌بندی خوبی برسیم. باید با این هم دلی‌ها کاری کنیم که فوتبال مشهد پیشرفت کند.

وی در پایان درباره اینکه آیا دو تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر امسال می‌توانند در لیگ برتر باقی بمانند، گفت: باید از این دو تیم حمایت شود چرا که اگر حمایتی صورت نگیرد هم سیاه جامگان و هم پدیده به مشکل می‌خورند. برای حمایت کردند نباید فقط حرف زد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.