معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:با جاسم کرار قرارداد داریم و بندی در قرارداد او نیست که هر زمان دلش خواست از استقلال جدا شود.

علی نظری‌جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه امروز جلسه‌ای با علی کفاشیان و اسدی داشته‌اند،‌گفت:‌ ظهر امروز برای حل مشکل پروپیچ به فدراسیون رفتیم که طبق هماهنگی مسئولان فدراسیون با آقای تاج مشکل این بازیکن حل شد و اقدامات لازم برای صدور کارت بازی وی صورت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه امروز به همراه افشارزاده و سایر مسئولان باشگاه استقلال در وزارت ورزش جلسه‌‌ای را برگزار کرده است، گفت:‌ نشستی را با آقای سبک‌دست داشتیم تا در مورد پول بازیکنان به نتیجه برسیم. در این بین صحبت‌هایی صورت گرفت و ان‌شاءالله مشکلات را حل خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا مطالبات کرار پرداخت شده است یا خیر،‌گفت: کرار صبح امروز به باشگاه آمد و ما به او قول دادیم به وی یک ماشین بدهیم که هنوز او این ماشین‌ها را انتخاب نکرده است.

معاون ورزش باشگاه استقلال در خصوص اظهارنظر مدیر برنامه‌های جاسم کرار مبنی بر اینکه اگر این بازیکن فردا پول نگیرد از استقلال جدا می‌شود،‌گفت: مدیر برنامه‌های کرار وقتی در جریان چیزی نیست نباید مصاحبه و اظهارنظر کند. آقای سعیدی به چه دلیل باید در رسانه‌ها گفت‌وگو کند؟ ما با کرار شوخی نداریم و درست است که مقداری از طلب او را ندادیم اما اگر اینگونه باشد کل استقلال باید هر روز به باشگاه بیایند و بگویند ما می‌خواهیم برویم.

وی تأکید کرد: کرار در قراردادش بندی ندارد که بخواهد جدا شود و این مسائل به نوعی تهدید است. ما با خود کرار طرف هستیم و حرف زدن آقای سعیدی دور از مسائل حرفه‌آی است.

نظری‌جویباری تأکید کرد: طبق قراردادی که کرار با ما امضا کرده و اسنادش در باشگاه وجود دارد هر بازی که او مقابل حریفان به میدان نرود ۵۰ میلیون تومان جریمه می‌شود. در این حرفی که زدم اصلا شوخی نداریم و‌ آن را اجرایی خواهیم کرد. شاید ما نتوانسته باشیم به تعهدات‌مان عمل کنیم ولی در نهایت به فاصله ۱۰ روز یا دو هفته قول‌مان را عملی خواهیم کرد. اینکه بخواهد یک نفر برای ما صحبت کند و باشگاه را تهدید کند اصلا درست نیست.

نظری در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص رویارویی قلعه‌نویی و مظلومی در بازی روز جمعه گفت:‌هر دو مربی از افتخارات استقلال هستند و با این تیم جام کسب کرده‌اند . هواداران استقلال هر دو نفر را تشویق کنند و امیدوارم در زمین رقابت و در بیرون از زمین رفاقت کنیم و هر تیمی که بهتر عمل کرد موفق شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.