رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی به اختلاف‌نظر کاپیتان تیم سیاه جامگان و گزارشگر تلویزیون مشهد واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته مراسمی توسط هیأت فوتبال استان خراسان برای دو تیم پدیده و سیاه جامگان برگزار شد که با نام عجیب مراسم بدرقه همراه بود.

این مراسم البته بی‌حاشیه هم نبوده است بطوریکه بحث‌هایی میان رضا عنایتی کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان و مهدی داوری گزارشگر تلویزیون مشهد شکل گرفته که البته با صحبت و وساطت افراد دیگر مثل حسین بادامکی کاپیتان تیم پدیده و مهدی برادران رئیس هیأت فوتبال استان خراسان با خوشی به پایان رسید.

در همین رابطه مهدی برادران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص این مراسم اظهار داشت: در ۱۵ سالی که از لیگ برتر گذشته فقط در دو سال استان خراسان توانست دو نماینده در لیگ برتر داشته باشد و این یکی از دغدغه‌های جدی مردم استان خراسان بود و به نوعی نسبت به سایر استان‌هایی که دو تیم در لیگ برتر داشتند احساس حقارت می‌کردند.

وی ادامه داد: امسال با همیاری و تلاش مدیران دو باشگاه پدیده و سیاه جامگان و از نشست‌هایی که در این رابطه برگزار کردیم تلاش می‌کنیم تا عملکرد خوبی در لیگ امسال داشته باشیم. فوتبال فقط درون زمین نیست و گاهی به ارتباطات بیرون زمین هم نیاز دارد که فوتبال خراسان در این زمینه ضعیف بوده و ضربه خورده است. در همین رابطه قرار است نشست دیگر با میزبانی باشگاه پدیده برگزار شود.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی درباره اینکه نام بدرقه برای این مراسم کمی عجیب بود چرا که این عنوان معمولاً برای تیم‌های ملی به کار برده می‌شود، افزود: این سلیقه شماست اما باید بگویم که این دو تیم برای مردم خراسان حکم تیم ملی را دارد و در کل یک حرکت سمبلیک و نمادین انجام دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا این مراسم دیر برگزار شد آن هم در حالی که یک هفته از لیگ برتر گذشته اظهار داشت: ما قرار بود این مراسم را هفته گذشته برگزار کنیم اما با توجه به اینکه افتتاحیه لیگ در مشهد بود و حتی نماینده ما با استقلال و پرسپولیس بازی‌های سنگین داشتند و به درخواست یکی از باشگاه‌ها این مراسم را این هفته برگزار کردیم.

برادران درباره مشاجره‌ای که بین رضا عنایتی کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان و مهدی داوری گزارشگر تلویزیون مشهد اتفاق افتاده اظهار داشت: به نظرم خوب بود که این حرف‌ها مطرح شود و همه چیز بین دو طرف حل گردد. بازیکن و خبرنگار کار حرفه‌ای خودشان را انجام می‌دهند و هرکدام سلیقه خودشان را دارند و ما به کار آنها ورود نمی‌کنیم. داوری از گزارشگران خوب ایران است و سلیقه او در گزارشگری این است که برای تیم‌های استانش مثل سایر گزارشگران استانی هورا نمی‌کشد و واقعیت را می‌گوید چرا که معتقد است اگر این کار را انجام دهد کار حرفه‌ای‌اش را زیر سؤال برده و خدشه‌دار کرده است.

وی ادامه داد: از طرف دیگر عنایتی به داوری گفت که تو نه تنها این کار را نمی‌کنی بلکه به نوعی گزارش می‌کنی که تیم استان را تحقیر کنی که البته این برداشت عنایتی بود هرچند که پیش از این علیرضا مرزبان سرمربی سابق پدیده هم این نقد را به داوری داشت.

رئیس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی در مورد وساطت حسین بادامکی کاپیتان تیم پدیده برای ختم قائله میان دو طرف خاطرنشان کرد: یکی از خوبی‌هایی که پدیده و سیاه جامگان دارند این است که کاپیتان‌های با تجربه‌ای دارد. طبق روال برنامه دیشب ابتدا مدیران باشگاه‌ها صحبت می‌کردند و سپس کاپیتان‌ها و وقتی عنایتی حرف‌هایش را زد زمانی که روی صندلی‌اش نشست مجری برنامه به انتقاد عنایتی از داوری اشاره کرد و کاپیتان سیاه جامگان گفت که حالا که این صحبت را کردی به من مجدداً وقت دهید تا انتقادهایم را مطرح کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپس داوری هم وقت گرفت و از خودش دفاع کرد و بعد از او حسین بادامکی به عنوان کاپیتان پدیده روی سن رفت و ضمن احترام به دو طرف صحبت‌هایش را مطرح کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.