رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: با نماینده باشگاه شهرداری لنگرود درگیری فیزیکی پیدا نکردم اما مشاجره لفظی‌ام با وی پنهان نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، غلامرضا بهروان در خصوص زمان برگزاری قرعه‌کشی جام حذفی گفت: قرعه‌کشی جام حذفی روز دوشنبه آینده برگزار خواهد شد. با توجه به اینکه تیم‌های لیگ یک در این فصل باید ۳۸ بازی انجام دهند، به دلیل فشردگی بازی‌ها و همچنین به دلیل مسائل مالی ۱۵ یا ۱۶ از حضور در جام حذفی تیم انصراف دادند و فقط ۴ یا ۵ تیم از دسته اول هستند. همه تیم‌های لیگ برتری در جام حذفی حضور پیدا می‌کنند ضمن اینکه تیم‌هایی از لیگ‌های پایین‌تر نیز در این مسابقات حاضر خواهند شد.

وی اضافه کرد: در مجموع ۸۵ تا ۹۰ تیم در رقابت‌های جام حذفی حضور پیدا خواهند کرد که ما روز دوشنبه قرعه‌کشی را بین آنها انجام می‌دهیم. 

بهروان در مورد اینکه آیا نماینده تیم شهرداری لنگرود درگیری فیزیکی پیدا کرده، گفت: من با نماینده تیم شهرداری لنگرود درگیری فیزیکی پیدا نکردم، همه کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که من اهل درگیری فیزیکی نیستم اما مشاجره لفظی‌ام را با او پنهان نمی‌کنم. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که جوایز برترین‌های لیگ چهاردهم را چه کسی داد، خاطرنشان کرد: جایزه بهترین‌ها را ما ندادیم و من از طریق رسانه‌ها متوجه شدم که یک بانک جوایز برترین‌ها را متقبل شده است. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر نمی‌کنید جایزه دو سکه برای هر یک از برترین‌ها کم باشد، گفت: تا آنجا که می‌دانم هر یک از برترین‌ها ۵ سکه گرفتند اما باید یادآوری کنم که همیشه کیفیت هدیه مهم نیست، بلکه معنویت آن مهم است، ضمن اینکه مهم نیست چه کسی هدیه را داده همانطور که گفتم معنویت آن اهمیت دارد. 

بهروان در خصوص مطرح شدن بحث حق پخش تلویزیونی در نشست مدیران باشگاه‌ها گفت: تفاهم اولیه با مدیران باشگاه‌ها در خصوص حق پخش تلویزیونی انجام شد  و آنها شرایط را درک کرده‌اند و هیچ‌کس مخالفت نکرد، در واقع بحث کلی در این خصوص مطرح شده بود. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.