نایب رییس باشگاه میلان تاکید کرد شرایط این تیم برای خرید مهاجم سوئدی پاری‌سن‌ژرمن بسیار مناسب است.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیا ست، روسونری که فصل گذشته به همراه پییو اینزاگی نتوانست به رتبه‌ای بهتر از دهمی در لیگ فوتبال ایتالیا دست پیدا کند، در فصل جاری با سینیشا میهایلوویچ به دنبال آن است که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

میلان برای آن که بتواند این کار را انجام دهد به دنبال خرید چند بازیکن بزرگ است. یکی از آنها زلاتان ابراهیموویچ سوئدی است. میلانی‌ها که سال ۲۰۱۲ زلاتان را به پاری‌سن‌ژرمن فروخته بودند اکنون به دنبال بازگرداندن این بازیکن به سن‌سیرو هستند.

آدریانو گالیانی که به بازگشت این مهاجم ۳۳ ساله به میلان بسیار خوش‌بین است، تاکید دارد بهتر است زلاتان با وجود داشتن پیشنهادهای فراوان از سایر تیم‌ها به میلان بپیوندد. گالیانی در این زمینه گفت: مسئله بازگرداندن زلاتان به میلان خیلی سخت شده است. او بازیکنی است که در حال حاضر با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و ما هم به دنبال بازگرداندنش هستیم. او برای ماندن در پاریس مشکلی ندارد اما اگر بخواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند ما در شرایط بهتری برای خریدش هستیم.

زلاتان در طول سه سالی که در ترکیب پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته، توانسته است سه قهرمانی پیاپی با این تیم در لیگ فرانسه کسب کند. او به خاطر آسیب‌دیدگی که مقابل باشگاه لیون در سوپرکاپ فوتبال فرانسه دچارش شد نمی‌تواند در هفته نخست لوشامپیونه مقابل لیگ به میدان برود.

میلان که به تازگی سهامدار جدیدی به نام بی تائه‌ چابول پیدا کرده است به دنبال آن است تا با سرمایه‌گذاری‌های زیاد بار دیگر به روزهای اوج خود بازگردد.

گالیانی در این باره گفت: به دنبال خرید آلسیو رومانولی از رم هستیم. اکنون همه چیز به سران این باشگاه بستگی دارد. به هیچ وجه مبلغ پیشنهادی‌مان را برای خرید او اضافه نمی‌کنیم اما امیدواریم سران جالوروسی با مبلغ پیشنهادی‌مان موافقت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.