سرمربی تیم فوتبال صبای قم می‌گوید تیمش فردا مقابل نفت تهران کار سختی را در پیش خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت تهران اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم روز خبرنگار را به همه زحمت‌کشان عرصه رسانه تبریک بگویم. می‌خواهم اینجا از مهدی نفر ، میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی که به علت سقوط هواپیما جان خود را از دست دادند یادی کنیم.

او درباره دیدار تیمش برابر نفت گفت: تیم نفت جزو سه تیم خوب کشور ما و علیرضا منصوریان هم شایستگی‌های فنی خود را نشان داده است. نفت تیم بزرگی است و تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود.

وی افزود: درست است تیم ما دیر جمع شده و بازی‌های تدارکاتی خوبی نداشته اما مطمئنا فردا بازیکنان من می‌توانند بازی خوبی به نمایش بگذارند. مطمئنا ما فردا کار سختی برابر نفت تهران داریم. تیمی که کاملا آماده است و بازی‌ها و ا ردوهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته است.

دایی اضافه کرد: ما هیچ بازی‌ای را برای نباختن به میدان نمی‌رویم و به دنبال پیروزی هستیم. ان‌شاءالله با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر به جمع‌مان تیم‌مان کامل‌تر خواهد شد.

او درباره ضعف گل‌زنی تیمش در دیدار قبلی هم گفت: ما مهاجمی مثل محمد قاضی را داریم که یکی از بهترین خریدهای تیم ما به شمار می‌رود. در کنار او هم اسلامی و علی‌محمدی را داریم که می‌توانند به ما کمک کنند. در دیدار قبلی دو سه فرصت خوبی را از دست دادیم اما فکر می‌کنم که محمد توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند به ما کمک کند.

به گزارش ایسنا، علی دایی با ۳۵ دقیقه تاخیر در نشست خبری شرکت کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.