مربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران از تلاش مسئولان این باشگاه برای حل مشکلات مالی کادرفنی و بازیکنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کرمانی‌مقام در نشست خبری این تیم قبل از دیدار مقابل سایپا در سازمان لیگ با بیان این مطلب اظهارکرد: همه می‌دانید دیرتر از سایر بازیکنان تمرینات‌مان را آغاز کردیم و نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم بازیکنان را از لحاظ بدنی به فرم ایده‌آل برسانیم.

وی در ادامه افزود: در هفته اول مقابل تیمی بازی کردیم که زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات بدنسازی و تاکتیکی‌اش را شروع کرده بود و خوشحالم توانستیم مقابل تیم فولادی که پرقدرت لیگ را شروع کرده است، یک امتیاز کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران در خصوص دیدار مقابل سایپا نیز تصریح کرد: سایپا هم همانند فولاد تمریناتش را زود شروع کرده و از بازیکنان باتجربه و جوانی سود می‌برد و ما هم به دنبال این هستیم تا بتوانیم در این دیدار ۳ امتیاز را کسب کرده و موقعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم. در نهایت هدف کادر فنی این است که راه‌آهن امسال تک رقمی شود و در بالای جدول جای داشته باشد.

وی در خصوص تساوی این تیم در لحظات پایانی مقابل فولاد عنوان کرد: اصول دفاعی را به خوبی رعایت کرده و دفاع ما بسیار سازماندهی شده بازی کرد، اما یک اتفاق باعث شد تا گل اول را دریافت کنیم. همین مساله روحیه تیم حریف را بالا برد و آنها تمام تلاششان کردند تا به گل دوم دست پیدا کردند.

کرمانی‌مقام ادامه داد: اما بپذیرید یکی از علت‌های این تساوی، گرمای بیش از اندازه بود که واقعا نفس کشیدن را برای بازیکنان مشکل کرده بود اما من دست تک تک بازیکنان را می‌بوسم که در آن هوای گرم یک امتیاز حساس را برای ما کسب کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه بدنسازی برای این تیم دارید یا خیر؟، اینگونه توضیح داد: ما به هیچ وجه نمی‌توانیم به بازیکنان فشار بیاوریم؛ چراکه در کوران مسابقات قرار گرفتیم و باید همین رقم را در دیدارهای بعدی ادامه دهیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات مالی بازیکنان برطرف شده است؟، یادآور شد: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره تمام تلاش خود را بکار بسته‌اند تا این مشکل را برطرف کنند. تا به امروز هم موفق بوده‌اند و مطمئنم با درایتی که آنها دارند، به‌زودی مشکل مرتفع خواهد شد.

وی در پایان و در خصوص اظهارات مسئولان پیکان در برنامه ۹۰ گفت: این مسائل به مدیریت مربوط می‌شود و من نمی‌وانم در مورد آن صحبت کنم و اگر سوالی در این خصوص دارید، از مدیرعامل و مسئولان باشگاه بپرسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.