هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم اولین برد را در دربی تبریز به دست آوریم و آن را به هواداران هدیه بدهیم.

سامان نریمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد مصدومیتی که با آن مواجه شده بود، گفت: متأسفانه قبل از شروع لیگ برتر از ناحیه همسترینگ آسیب دیدم و همین موضوع باعث شد تا دیدار هفته اول مقابل نفت را از دست بدهم. حتی مقابل صبا که یک بازی دوستانه بود بازی نکردم، ولی خوشبختانه حالا شرایط خوبی دارم و دیگر مشکلی برای بازی نخواهم داشت.

وی در ادامه از آمادگی تیمش برای دیدار با گسترش فولاد تبریز یاد کرد و اظهار داشت: گسترش فولاد برای ما قابل احترام است. آنها تیم خوبی دارند و طبیعتاً می‌خواهند از تراکتورسازی امتیاز بگیرند. هر دو تیم دنبال اولین برد در لیگ برتر هستند، ولی در مورد تیم خودمان باید بگویم که ما باید قهرمان شویم، به همین دلیل نیاز مبرمی داریم تا از همین حالا امتیازات را جمع کنیم. امیدوارم اولین برد را در دربی تبریز به دست آوریم و آن را به هواداران هدیه بدهیم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش بعد از چند سال بالاخره قهرمان لیگ خواهد شد یا خیر، تأکید کرد: این موضوعی نیست که بخواهیم در ابتدای لیگ در موردش صحبت کنیم. هنوز زمان زیادی باقی مانده است تا لیگ ما به هفته‌های آخر برسد، ولی قطعاً برای قهرمانی تلاش خواهیم کرد. قهرمان نشدن در آخرین هفته از لیگ برتر ضربه سنگینی به تراکتورسازی زد و این درحالی است که ما شایستگی رسیدن به این عنوان را داشتیم.

نریمان‌جهان در پایان تصریح کرد: امسال تیم خوبی داریم و باید بگویم که تمامی بازیکنان تراکتورسازی فوق‌العاده هستند. همه به فکر موفقیت تیم هستیم و امیدواریم روزهای خوبی را رقم بزنیم. در حال حاضر خودم هم انگیزه زیادی دارم تا بتوانم به تراکتورسازی کمک کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.