هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: خیلی زود است از قهرمانی نفت صحبت کنیم، ولی هدف ما این است که در کورس باشیم.

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تقابل تیمش با تیم تحت هدایت علی دایی، اظهار داشت: این درست است که صبایی‌ها دیر استارت زدند، ولی مطمئناً حضور علی دایی خیلی چیزها را تغییر می‌دهد. او مربی‌ای است که خیلی سخت شکست می‌خورد و هرجا باشد انرژی مثبتی به بازیکنانش می‌دهد.

وی در ادامه افزود: بازیکنان صبا انگیزه زیادی دارند و بدون شک شکست دادن آنها کار راحتی نیست. با این حال ما میزبان هستیم و برای اینکه در کورس قهرمانی باشیم حتماً باید سه امتیاز را بگیریم.

مبعلی در واکنش به اینکه خیلی‌ها نفت تهران را با توجه به بازیکنانش، شانس اول قهرمانی در لیگ برتر می‌دانند، گفت: خیلی زود است از قهرمانی نفت صحبت کنیم، ولی هدف ما این است که در کورس باشیم. تیم‌های مدعی پارسال، امسال هم شانس قهرمانی دارند و استقلال و پرسپولیس هم همیشه در وضعیتی هستند که باید آنها را جزو مدعیان قرار داد.

هافبک تیم فوتبال نفت تهران همچنین در خصوص شانس این تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما الان فقط به بازی با الاهلی فکر می‌کنیم و همچنین صعود به مرحله نیمه نهایی. وقتی این بازی‌ها را شروع کردیم، قرار شد پله به پله جلو برویم. ما اصلاً به فینال فکر نمی‌کنیم و الان فقط هدف‌مان این است که با عبور از سد الاهلی به جمع چهار تیم برتر آسیا راه پیدا کنیم. اگر بدشانس نباشیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود خواهیم کرد.

وی در مورد وضعیت پیام صادقیان و اینکه او در هفته اول پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور به میدان نرفت، گفت: پیام قطعاً در آینده خیلی به ما کمک خواهد کرد. او فوتبالیست خوب و مهربانی است و اگر هم در گذشته شیطنتی انجام داده است، به خاطر جوانی‌اش بوده است. او برای تیم ما بازیکن تأثیرگذاری خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.