سرپرست ذوب آهن گفت: زمان پیشنهادی هیات فوتبال اصفهان برای دیدار سپاهان و ذوب‌آهن ساعت ۲۱ بود و ما ناچار به برگزاری بازی هستیم.

علی شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا درباره زمان دیدار سپاهان و ذوب آهن در روز جمعه گفت: ساعت ۲۱ پیشنهادی بود که هیات فوتبال به سازمان لیگ ارائه داد. ما هم نمی‌خواستیم در این ساعت به میدان برویم. در روزهای دیگر هم به تیم فشار می‌آمد. در روزهای دیگر هم امکان برگزاری مسابقه را نداشتیم؛ چرا که بعد از این بازی باید دو دیدار خارج از خانه برگزار کنیم که برای ما سخت می‌شود اما سپاهان بعد از این بازی هم میزبان است و مشکلی ندارد.

او ادامه داد: برای برگزاری زودتر از ساعت ۱۹:۳۰ هم به گرمای آفتاب می‌افتادیم و فشار زیادی به بازیکنان می‌آمد. تماشاگران هم به راحتی بعد از اتمام بازی می‌توانند به اصفهان یا شهرهای دیگر برگردند؛ چرا که در کنار مجموعه ترمینال مسافربری وجود دارد و مشکلی از بابت حمل و نقل وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن با بیان این که احتمال حضور قاسم حدادی‌فر در داربی اصفهان کم است، ادامه داد: هنوز از حضور او در این بازی مطمئن نشده‌ایم و امروز و فردا وضعیتش مشخص می‌شود. فکر نمی‌کنم بتواند در این بازی به میدان برود.

شجاعی درباره انتخاب محسن قهرمانی به عنوان داور بازی سپاهان – ذوب آهن اظهار کرد: این داوری است که کمیته داوران انتخاب کرده و اعتراضی به این موضوع نداریم. قهرمانی هم ازداوران خوب کشور بوده و به خاطر مشکلی از ادامه فعالیت محروم شد اما در کل امیدوارم او عملکرد خوبی در این بازی داشته باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.