مربی تیم فوتبال راه‌آهن تأکید کرد این تیم در مصاف با سایپا به مانند دیدار برابر فولاد خوزستان با مشکل گرمای هوا مواجه نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرتضی کرمانی‌مقدم که در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا به جای فرهاد کاظمی حاضر شده بود، در خصوص وضعیت این تیم گفت: همه می‌دانند که راه‌آهن با توجه به مشکلاتی که داشت خیلی دیر تمرینات آماده‌سازی‌اش را شروع کرد، اما با این حال یک امتیاز از بازی اول کسب کردیم.

وی افزود: قبل از بازی با فولاد خوزستان فرهاد کاظمی از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب با بچه‌ها کار کرد و حتی می‌توانستیم در این بازی برنده از میدان خارج شویم که بدشانسی آوردیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به دیدار حساس‌ تیمش مقابل سایپا یادآور شد: اگرچه تیم ما از آمادگی ۱۰۰ درصد برخوردار نیست، اما قصد داریم با قدرت لیگ را شروع کرده و در پایان فصل به یک رتبه یک رقمی برسیم.

کرمانی‌مقدم در واکنش به این مسئله که تیمش این هفته مجدداً با تیمی روبه‌رو شده است که به مانند فولاد زودتر از همه تیم‌ها تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: به هر حال سایپا هم مثل فولاد خیلی زود تمرینات خود را شروع کرد. در حال حاضر نیز طبیعی است که بازیکنان این تیم از نظر بدنی در شرایط بهتری نسبت به ما قرار داشته باشند.

وی افزود: البته مشکل اصلی ما در بازی با فولاد گرمای شدید اهواز بود و با توجه به مشکل بدنی که بچه‌ها داشتند، این مسئله روی تیم تأثیر منفی گذاشت. با این حال ما توانستیم یک امتیاز بگیریم که اتفاق خوبی بود. البته اکنون شرایط سایپا متفاوت است. این تیم کمترین تغییر را نسبت به فصل قبل داشته و چون بازی اول را مساوی کرده در این بازی برای برد به میدان می‌آید.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مشکل تیم راه‌آهن در هفته اول گرمای اهواز بود یا مسئله دیگری باعث شد این تیم دو گل از فولاد دریافت کند، گفت: هوای اهواز واقعاً غیرقابل تحمل بود، هرچند شاید اگر در دفاع بهتر عمل می‌کردیم، گل اول را نمی‌خودیم، ضمن اینکه بعد از خوردن گل اول زیادی عقب کشیدیم و همین مسئله باعث شد گل دوم را هم دریافت کنیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن درباره اینکه مشکل بدنی تیمش چه زمانی حل خواهد شد، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم در هفته‌های ابتدایی فشار بیاوریم. به امید خدا بعد از هفته پنجم که لیگ ۲۰ روز تعطیل می‌شود روی بدن بچه‌ها کار کرده و فشار اولیه را به آنها وارد می‌کنیم.

کرمانی‌مقدم درباره مشکلات مالی تیمش نیز خاطرنشان کرد: هیئت مدیره و مدیریت باشگاه به دنبال حل مشکلات مالی با برنامه‌ریزی طولانی مدت هستند و قول‌هایی به ما دادند که مشکلات راه‌آهن حل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه برای بازی با سایپا فقط حسین کریمی به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، درباره شرایط روحی و روانی بازیکنان این تیم گفت: صحبت‌هایی که در برنامه ۹۰ در خصوص ماندن راه‌آهن در لیگ برتر مطرح شد، نمی‌تواند تأثیری در روحیه بازیکنان ما داشته باشد، چرا که همه می‌دانند چقدر برای ماندن راه‌آهن در لیگ تلاش کردیم و در آخر مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.