دستور ویژه قلعه نویی به مهاجمانش ؛ سانتر کوتاه روی تیر یک؛ این خبری بود که یکباره ۴۸ ساعت قبل از بازی بزرگ ملوان با رسانه ای شد.

داریوش سعیدی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ ۴۸ ساعت مانده به بازی استقلال و ملوان ناگهان خبری از تمرین شاگردان قلعه نویی در انزلی به رسانه ها می رسد. اینکه سرمربی سابق استقلالی ها از بازیکنانش خواسته تا سانترهای شان روی تیر یک باشد. جایی که رحمتی یا خروج نمی کند یا معمولا خروج هایش اشتباه است. اصلا تمام این جنجال های رسانه ای درباره خروج های مهدی رحمتی از یک جمله قلعه نویی آغاز شد. خیلی ها درباره خروج های اشتباه او می نوشتند اما یک روز ، قبل از یک بازی بزرگ ، حرف های خودمانی قلعه نویی درباره رحمتی خبرساز شد. ماجرای گلر زیر تیر. اینکه مهدی در خروج ها می ترسد. حرف هایی که تیتر اصلی روزنامه ها شد . مطالبی که جنجالی به پا کرد و رحمتی را حسابی به هم ریخت. بعد از آن البته رحمتی و قلعه نویی با هم خوب شدند و یک سال در کنار هم کار کردند.فصلی که البته جامی برای شان نداشت. بعد هم که جدایی معروف شان رقم خورد.

مهدی و قلعه نویی مدت هاست رابطه خوبی ندارند و حالا گفته می شود قرار نیست با همدیگر روبرو شوند. از یک سو اصلا قلعه نویی در این بازی روی نیمکت نمی نشیند و از سوی دیگر رحمتی هم با همه فشارها بعید است سمت قلعه نویی برود. مهدی دیشب بعد از حرف های منتشر شده از تمرین ملوان ، صحنه جشن قهرمانی حذفی ، آخرین جام استقلال که با مظلومی بوده است را در اینستاگرامش گذاشت. صحنه ای که از تیر دروازه بالا رفته بود و از بالای تیر داشت شادی می کرد. 

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.