کاپیتان تیم چلسی با اعلام این که نگران نتایج ضعیف چلسی در بازی های پیش فصل نیست عنوان کرد می خواهد مثل رایان گیگز تا ۴۰ سالگی فوتبال بازی کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، جان تری درباره شرایط خود برای ادامه دوران فوتبالش گفت: در ۴ یا ۵ سال اخیر تلاش زیادی برای طولانی‌تر شدن عمر فوتبالم کردم. فرزندانم الان بزرگ‌تر شدند و به همین دلیل وقت بیشتری برای استراحت دارم. تلاش زیاد در زمین تمرین، باشگاه بدنسازی و خوردن غذای مناسب به من کمک کرده است. دوست دارم تا جایی که امکان دارد به فوتبال ادامه بدهم. بازیکنانی همانند رایان گیگز نشان دادند که بازی در سنین بالا امکان‌پذیر است. فرصت خوبی دارم تا با حفظ شرایط فعلی بتوانم چند سال دیگر در چلسی بازی کنم.

چلسی در بازی های پیش فصل خود نتایج نسبتا ضعیفی کسب کرده است. شکست برابر لس‌آنجلس گالکسی و آرسنال در جام خیریه و برتری در ضربات پنالتی برابر پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا نتایجی بوده است که هواداران چلسی را نگران کرده است. آبی‌های لندن امشب (چهارشنبه) در دیداری دوستانه در خانه برابر فیورنتینا قرار خواهند گرفت و شنبه ۱۷ مرداد در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر میزبان سوآنزی خواهند بود.

تری درباره نتایج ضعیف چلسی در بازی های پیش فصل گفت: باختن در هیچ مسابقه‌ای راحت نیست. حتی وقتی در بازی‌های دوستانه و کم‌اهمیت هم می‌بازید، ناراحت می‌شویم. نگران این نتایج نیستم و به نظرم شکست برابر آرسنال یک بیدارباش برای چلسی بود. این شکست قبل از شروع لیگ برتر خیلی می‌تواند به سود ما باشد و نشان دهد که تیم‌ها هیچ برتری نسبت به هم ندارند. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و همه دوست دارند ما را شکست دهند. تیم‌ها انگیزه زیادی روبه‌روی ما دارند و ما این موضوع را کاملا می‌دانیم.

او در پایان گفت: ژوزه به ما گفت که برای تکرار قهرمانی باید از فصل قبل بهتر باشیم. ما این موضوع را می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم. عطش زیادی در تیم می‌بینم تا بتواند بار دیگر به قهرمانی در لیگ برتر برسد.

خبر دیگر از چلسی توافق این تیم با بابا رحمان، مدافع چپ فصل گذشته آوگسبورگ بود. مدیر برنامه‌های این بازیکن امروز عنوان کرد رحمان به خوبی معاینات پزشکی خود را در چلسی پشت سر گذاشته است. این بازیکن فصل گذشته با بازی‌های خوب در بوندسلیگا باعث شد مورد تمجید کارشناسان قرار گیرد. رحمان در چلسی جانشین فیلیپه لوئیز می‌شود که راهی آتلتیکو مادرید شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.