مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: نماینده عراق تیم خوبی است، اما ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید هر تیمی را شکست بدهیم.

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص پیروزی تیم فوتسال تأسیسات دریایی مقابل ناگویای ژاپن و صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: همان‌طور که پیش از این گفتم فکر می‌کردیم در فینال با ناگویا بازی کنیم، اما قسمت این بود که در مرحله یک چهارم نهایی با حریف ژاپنی بازی کنیم.

وی ادامه داد: طبق پیش‌بینی‌هایی که می‌کردیم بازی سخت و نزدیکی را با ناگویا داشتیم، اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم از این آزمون سخت با موفقیت بیرون بیاییم. در مجموع خیلی خوشحالم که در جمع چهار تیم نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا قرار گرفتیم.

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی در مورد دو گلی که مقابل ناگویا به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: بچه‌ها زحمت می‌کشند و اگر هم گلی می‌زنم تکمیل‌کننده زحمت‌ دیگر بازیکنان است. مهم این نیست که من گل بزنم یا نزنم بلکه مهم پیروزی تیم است.

شمسایی درباره دیدار تیمش در نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا با نفت الوسط عراق گفت: وقتی تیم عراق تا جمع چهار تیم نهایی صعود کرده یعنی قدرتمند است، ضمن اینکه این تیم بازیکنان ایرانی خوبی هم دارد که کار را برای ما سخت می‌کنند. البته ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید هر تیمی را شکست بدهیم، حالا می‌خواهد آن تیم ناگویا باشد یا نفت الوسط.

وی در خصوص حضور خسوس کاندلاس در محل برگزاری بازی شب گذشته تیم‌های تأسیسات دریایی و ناگویا ژاپن اظهار داشت: خسوس میهمان ویژه آقایان بود! خسوس کاندلاس بالای ۲۰ روز پشت هم به مسئولان فدراسیون ایمیل زد که به ایران نمی‌آیم، اما چون خودش به ژاپن باخته فکر می‌کرد من هم به ژاپن می‌بازم. خسوس آمده بود روحیه تیم ما را پایین بیاورد! حالا سؤال اینجا است که آمدن خسوس به سالن درست بود یا غلط؟ آیا آقایان می‌خواهند ما نتیجه بگیریم یا خیر؟

مربی - بازیکن تیم فوتسال تأسیسات دریایی افزود: آقایان! فوتسال را خراب کردید دیگر به کشورمان لطمه نزنید. آقایان! به کشوری که یک تنه مقابل دنیا ایستاده توهین نکنید. خسوس کلی ما را سر کار گذاشته و به تیم ملی نیامده آن‌وقت آقایان می‌خواهند به هر صورتی شده او را به ایران بیاورند.

شمسایی تصریح کرد: به خدا اگر تأسیسات نتیجه بگیرد برای فوتسالی که عقب مانده خوب است. برای سه سال ناکامی ما خوب است، نه بازیکنان و کادر فنی تأسیسات. دوستان به جای اینکه منت خسوس را بکشند مثل والیبالی‌ها با مسئولان صداوسیما جلسه بگذارند و پخش زنده بگیرند. نگاه کنید الان تلویزیون را که روشن می‌کنید از ساعت ۱۴ تا ۲۲ والیبال نشان می‌دهد، اما خبری از بازی‌های ملی تأسیسات نیست. من پای هوادارانی را می‌بوسم که برای بازی‌های ما تا بیرون از شهر می‌آیند. اینها ایرانی واقعی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.