سایت باشگاه نایمخن پس از پیوستن بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به آلکمار در گزارشی کوتاه به دوران حضور این بازیکن در نایمخن پرداخت.

به گزارش ایسنا، این سایت نوشت: «علیرضا جهانبخش پس از دو سال حضور در باشگاه نایمخن این تیم را ترک کرد و با امضای قراردادی پنج ساله راهی آلکمار شد. قرارداد او تا سال ۲۰۱۶ با نایمخن معتبر بود.

تابستان سال ۲۰۱۳ بود که علیرضا جهانبخش تصمیم گرفت از باشگاه داماش گیلان در لیگ برتر فوتبال ایران راهی لیگ دیگری شود. او مجبور بود با زبان و فرهنگی جدید آشنا شود. علیرضا خیلی زود توانست خودش را با محیط جدید وفق دهد و بسیار سریع نیز توانست قلب هواداران نایمخن را هم تسخیر کند. دلیل این امر هم تلاش فوق‌العاده علیرضا در جریان فصل ۱۴-۲۰۱۳ بود. او ارزش خودش را در دیدار پایانی فصل مقابل آژاکس نشان داد. دو بار برای تیمش گلزنی کرد و مانع از سقوط مستقیم تیمش به دسته دوم رقابت‌های فوتبال در لیگ هلند شد.»

سایت نایمخن در ادامه نوشت: «علیرضا جهانبخش تابستان گذشته برای تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بازی کرد و نمایش خوبی هم داشت. اواخر تابستان ۲۰۱۴ بود که علیرضا با وجود داشتن پیشنهاد از برخی تیم‌ها اعلام کرد در نایمخن می‌ماند. این یک تصمیم خوب و حرفه‌ای از سوی او بود. ماندن او در نایمخن موجب شد تا او به همراه تیمش در لیگ دسته دوم فوتبال هلند به یک قهرمانی فراموش نشدنی دست پیدا کند و به عنوان بهترین بازیکن فصل نیز شناخته شود.»

این سایت در پایان هم آورده است: «در دو فصلی که جهانبخش در نایمخن بازی کرد، ۶۴ بار با پیراهن این تیم به میدان رفت، ۱۹ گل زد و ۲۲ پاس گل هم به هم‌تیمی‌هایش داد. بالاتر از آمار بسیار خوبی که جهانبخش در نایمخن به جا گذاشته است، همه او را به خاطر رفتارهای دوستانه‌اش به یاد خواهند آورد. علاوه بر نمایش خوب، پاس‌ها و گل‌هایی که در ترکیب نایمخن داشت، علیرضا بدون آن که به خوبی زبان هلندی بداند، شعارهای باشگاه را می‌خواند.

علیرضا از باشگاه نایمخن هم تشکر کرد و نوشت: مرسی برای همه چیز.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.