دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی روز جمعه برگزار خواهد شد که تقابل امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی یکی از جذابیت‌های این دیدار است. این دو البته پیش از این رودرروی هم ایستاده بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، رودررو شدن امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به یکی از رودررویی های سنتی و جالب برای استقلالی‌ها تبدیل شده است. صرف نظر از کری‌های رایج و بازی‌های فوق العاده سنگین استقلال و ملوان که در هر حال معمولا پرگل و جذاب هستند رو در رو شدن پرویز و امیر هم در نوع خودش بسیار جالب و دیدنی است.

این دو مربی دوباره پس از ماه‌ها رو در روی هم قرار خواهند گرفت و به این ترتیب بخش دیگری از تاریخ را برای استقلالی ها رقم خواهند زد. برد و باخت در این دیدار برای خود استقلالی‌ها جذابیت‌های بسیاری دارد چرا که کری بین هواداران امیر قلعه نویی با پرویز مظلومی با وجود گذشت یک هفته از لیگ برتر همچنان ادامه دارد و در فضای مجازی و محل تمرین این تیم اختلاف هایی در این مورد هست.

صرف نظر از اختلاف های هواداران و البته مصاحبه های طعنه دار این دو مربی علیه یکدیگر، دیدارهای رو در روی این دو همیشه بسیار جذاب بوده و البته برخی جذاب تر. در سال اولی که مظلومی به استقلال آمده بود امیر قلعه نویی در سپاهان بود آنهم با ستاره‌های بسیار، استقلال در نیمه اول و در ورزشگاه آزادی دو برصفر جلو بود اما در اواسط نیمه دوم نتیجه را سه بر سه دید، این بازی مهیج که نود هزار نفر را به ورزشگاه کشانده بود دست آخر با گل آرش برهانی ۴ بر ۳ به سود استقلال تمام شد.

 جالب اینجاست که در دیدار برگشت هم استقلال بازی را با تک گل آرش برهانی برد، سال بعد دوباره غوغایی در آزادی بر پا بود، این بار امیر قلعه نویی با تراکتور سازی به آزادی آمده بود و تراکتورسازی با نتیجه مهیج ۳ بر ۲ بازی را از استقلال برد اما در دیدار برگشت استقلال ۲ بر صفر در یادگار امام بازی را برد تا هواداران تراکتورسازی صندلی‌ها را بکنند و به وسط زمین بیاندازند.

آخرین تقابل این دو به زمانی برمی گردد که پرویز مظلومی هدایت تیم فوتبال مس کرمان را برعهده داشت و امیر قلعه نویی هم سرمربی استقلال بود. این بازی در لیگ سیزدهم برگزار شد و با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حالا به این برخورد‌های جالب اضافه کنید دیدار سنتی استقلال و ملوان را که استقلال بیشتر ملوان را برده اما نکته اینجاست که هم استقلال پرویز مظلومی و هم استقلال امیر قلعه‌نویی هر کدام یک بار از ملوان ۴ گل دریافت کرده‌اند که در نوع خود بسیار جالب است. باید دید این دیدار با این نتایج مهیج استقلال و ملوان و البته مظلومی و قلعه‌نویی به کجا کشیده می‌شود؟

بدون شک در این دیدار قش تماشاگران هم اهمیت زیادی دارد. باید دید در این دیدار سکوها برای چه کسی فریاد خواهد زد؛ امیر قلعه نویی یا پرویز مظلومی؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.