سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به داور بازی گفتم از بزرگی سپاهان ترسیدی که برای ما پنالتی نگرفتی که او هم این جمله مرا در گزارش خود آورد و منجر به محرومیتم شد.

بهمن روشنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص محرومیتش از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: به رای کمیته انضباطی احترام می‌گذارم اما امیدوارم سخت‌گیری این کمیته برای همه تیم‌ها باشد. در بازی با سپاهان من فقط به حسن اکرمی، داور بازی گفتم از بزرگی سپاهان ترسیدی که برای ما پنالتی نگرفتی که او هم این جمله مرا در گزارش خود آورد و منجر به محرومیتم شد.

وی افزود: همه دیدند من اجازه ندادم برخی از مربیان و اعضای کادر فنی ما به سمت داور بروند که این موضوع در فیلم‌ بازی نیز کاملا به چشم می‌آمد. ای کاش کمیته انضباطی این موضوع را هم در نظر می‌گرفت و بعد رای به محرومیت من می‌داد.

سرپرست تیم استقلال خوزستان در خصوص محرومیت سیروس نعمتی نژاد، مربی این تیم اظهار داشت: فکر می‌کنم نعمتی‌نژاد به دلیل جرو بحث کوتاهی که با داور داشت محروم شد.

روشنایی در خصوص دیدار فردای استقلال خوزستان و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم اما باید از امتیاز میزبانی خود در این دیدار نهایت بهره را ببریم. آنها مقابل پدیده نشان دادند تیم خوبی هستند اما انگیزه بازیکنان ما برای این بازی بیشتر است. مطمئنم جسارت و شجاعت بچه‌های ما منجر به کسب سه امتیاز می‌شود.

وی در خصوص مصدومان و محرومان تیم استقلال خوزستان در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: تا این لحظه فقط دانیال ماهینی تنها مصدوم ماست که به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد ضمن اینکه محروم هم نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.