سرمربی ۵۵ ساله رئال مادرید پس از برتری تیمش مقابل تاتنهام در تورنمنت آئودی کاپ از تعادلی که در ترکیب کهکشانی‌ها وجود دارد، ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته (سه‌شنبه) در غیاب کریستیانو رونالدو و کریم بنزما در تورنمنت چهارجانبه «آئودی کاپ» موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر از سد تاتنهام بگذرد و حریف بایرن مونیخ در فینال این تورنمنت شود که با نتیجه ۳ بر صفر میلان را از پیش‌رو برداشت.

رافائل بنیتس پس از این بازی گفت: تیم در وضعیت خیلی خوبی به سر می‌برد و در دفاع مستحکم است. هنوز در روزهای اول‌ کارمان پس از بازگشت از تور پیش‌فصل هستیم، چون مدت نسبتاً طولانی در استرالیا و چین بوده‌ایم و حالا هم اینجا (مونیخ) هستیم. با این وجود در حال حاضر از تعادل موجود در تیمم رضایت دارم. کاری که در این بازی انجام دادیم مختص چنین تورنمنتی است. انجام دو بازی در دو روز آنهم در این مقطع از فصل کار خیلی دشواری است. تغییراتی که به منظور مدیریت تیم در ترکیب به وجود آوردیم، چیزی را تحت‌تأثیر قرار نداد. در مورد تونی کروس هم باید بگویم که او بازیکن مهمی برای رئال مادرید خواهد بود، چون دارای کیفیت بالایی است.

وی همچنین در خصوص هافبک ۲۳ ساله تیمش اظهار داشت: نظرم نسبت به ایسکو تغییر نکرده است، چون از همان ابتدا هم نظر مثبتی روی او داشتم. عملکرد ایسکو مهر تأییدی بر چیزی بود که از او سراغ داشتیم. ایسکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است، درست همانند بازیکنان دیگری که در ترکیب‌مان داریم.

سرمربی کهکشانی‌ها تصریح کرد: مهاجمان ما برای حرکت و تغیر پست‌شان آزادند. ما سعی می‌کنیم از کریستیانو، بنزما، بیل، خسه و ... بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم. بیل می‌داند که قادر به انجام چه کارهایی است. در حال حاضر روی جنبه آمادگی بدنی بازیکنان کار می‌کنیم که می‌تواند به بیل و بازیکنان خط حمله‌مان در رسیدن به گل کمک کند.

بنیتس در خصوص بازیکنان جوان رئال هم اظهار داشت: روبن یانس یکی از دروازه‌بانان ما خواهد بود، چون پاچئو با قراردادی قرضی رئال را ترک می‌کند. مارکوس یورنته با ما کار می‌کند و می‌تواند برای تیم دوم‌‎مان بازی کند. باید بازیکنانی همچون مایورال، آسنسیو و اودگارد را هم مورد ارزیابی قرار دهیم و تصمیم بگیریم که با آنها چه کار کنیم. آنها بازیکنان مستعد و با کیفیتی هستند و باید تصمیم بگیریم که بهترین چیز برای آنها و آینده‌شان چیست.

سرمربی سفیدپوشان مادریدی در پایان در خصوص شایعاتی که پیرامون مهاجم فرانسوی‌اش و احتمال جدایی‌ او از رئال مطرح شده است، گفت: همان‌طور که پیش از این گفته‌ام، کریم اینجا می‌ماند. تمایلی هم به بحث در خصوص شایعاتی که در مورد آینده بازیکنان مطرح می‌شود، ندارم. من در مورد فوتبال صحبت می‌کنم نه چیز دیگری!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.