هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دقیقه ۱۰ بازی با پدیده تا پایان بازی با درد و مصدومیت بازی کردم اما درد مصدومیتم زیاد شده به طوری که حتی راه رفتن هم برایم سخت شده است.

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌درباره مصدومیتش و اینکه قادر نخواهد بود پرسپولیس را در بازی مقابل استقلال خوزستان همراهی کند گفت: از دقیقه ۱۰ بازی با پدیده مصدوم شدم اما به درخواست خودم و با درد تا پایان بازی در زمین ماندم آن هم در حالی که درد زیادی داشتم.

وی ادامه داد: در این چند روز هم خیلی تلاش کردم که مصدومیتم برطرف شود و بتوانم برای پرسپولیس بازی کنم اما متاسفانه امروز درد بسیار زیاد در پایم احساس کردم به طوری که حتی راه رفتن هم برایم سخت شده است. من واقعا بازیکن بدشانسی هستم که در این مقطع از فصل و در حالی که باید برای پرسپولیس بازی کنم اما به دلیل مصدومیت این بازی را از دست دادم.

کفشگری خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مصدوم بودم و مقابل نساجی بازی نکردم اما دیروز همه تلاشم را کردم تا با تیم تمرین کنم اما از امروز صبح درد من خیلی بیشتر شده و متاسفانه نمی‌توانم در اهواز پرسپولیس را همراهی کنم. البته مطمئن هستم سایر بازیکنان با همه وجود به میدان می‌روند و قطعا با سه امتیاز به تهران برخواهند گشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.