"فوتبال فقط رقصیدن نیست و درگیری و خطا کردن جزئی از آن است". این واکنش سرمربی میلان به درگیری پپ گواردیولا با ستاره هلندی تیمش بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، میلان که در فصل آمادگی تابستانی با میهایلوویچ، سرمربی جدید خود نتایج خوب و امیدوار کننده‌ای به دست آورده بود در دیدار دوستانه برابر بایرن مونیخ در جام "آئودی" عملکرد خوبی نداشت و در نهایت هم با سه گل بازی را واگذار کرد تا نشان دهد که با تیم‌های بزرگ فوتبال اروپا فاصله زیادی دارد.

بعد از پایان نیمه نخست پپ گواردیولا، سرمربی بایرن که به شدت از دی یونگ، ستاره میلان به خاطر مصدوم کردن کیمیش ستاره جوان تیمش ناراحت بود درگیری لفظی پیدا کرد.

میهایلوویچ، سرمربی میلان در واکنش به رفتار گواردیولا با دی یونگ گفت: من درگیری آنها را ندیدم اما می‌خواهم به گواردیولا بگویم که فوتبال فقط رقصیدن نیست. خطا کردن جزئی از فوتبال است و اصلا نمی‌توان این رشته ورزشی را بدون درگیری تصور کرد. کاملا غیر منطقی است که لفظ دوستانه را برای چنین دیدارهای به کار برد. بسیاری تصور می‌کنند که چون این دیدار دوستانه است باید درگیری و هیجان در آن وجود نداشته باشد و بازی سرد و بی روح دنبال شود. من چنین چیزی را قبول ندارم.

او ادامه داد: باید اعتراف کنم که بازی یک طرفه بود و این به خاطر قدرت زیاد بایرن مونیخ است. این تیم یکی از بهترین و آماده‌ترین تیم‌های کنونی فوتبال اروپا است و طبیعی است که بازی کردن برابر چنین تیمی سخت است. بازیکنان بایرن مونیخ در شرایط بهتری نسبت به ما قرار داشتند. آنها در تابستان فصل آمادگی به خوبی محک خورده‌اند و از آمادگی بدنی خوبی برخوردار بودند. بایرن شایسته پیروزی در این دیدار بود و در نهایت هم به آنچه می‌خواست دست یافت.

سرمربی سابق سامپدوریا در پایان سخنان خود گفت: نتوانستیم در دیدار برابر میلان عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. میلان به چنین بازیهایی نیاز دارد. تیم ما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. باید برای بازگشت به روزهای اوج زیاد تلاش و کار کرد و ما هم همین کار را انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.