سرمربی تیم فوتسال نفت‌الوسط عراق گفت: بازیکنان ایرانی خود بازی را اداره کردند و در حقیقت کلید موفقیت ما بودند به ویژه محمدناصر صفری که ۳ گل هم برای ما به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، عباس باوی در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل بانک بیروت اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود ضمن اینکه گلر اول ما خوب کار نکرد اما با عملکرد خوب گلر دوم و تلاش بازیکنان در نیمه دوم موفق شدیم با جبران گل‌های خورده بازی را به پنالتی بکشانیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان ایرانی تیمش در این دیدار افزود: بازیکنان ایرانی خود بازی را اداره کردند و در حقیقت کلید موفقیت ما بودند به ویژه محمدناصر صفری که ۳ گل هم برای ما به ثمر رساند.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق با تقدیر از عملکرد بسیار خوب محمد صفری گفت: ما از ابتدا روی استفاده از بازیکن حرفه‌ای مثل صفری زوم کرده بودیم؛ صفری بازیکنی سریع است که زورد به دفاع برمی‌گردد ضمن اینکه در پرس بازیکنان حریف هم بسیار خوب کار می‌کند.

وی درباره استفاده از گلر دوم تیمش در برابر بیروت گفت: این گلر در ابتدا با عملکردی بد ۲ گل دریافت کرد سپس برای روحیه دادن به وی و شوک وارد کردن به تیم بیروت او را به بازی آوردیم که در انتها هم با مهار پنالتی‌ها از مهمترین عوامل پیروزی تیم ما بود.

باوی در پاسخ به این سوال که دوست دارد در نیمه نهایی با ناگویا روبرو شود یا تاسیسات دریایی ایران، تصریح کرد: آرزو دارم با ناگویا ژاپن بازی کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.