بال آرژانتینی جدید PSG هدف خود از پیوستن به قهرمان فرانسه را کمک به این تیم برای شکستن طلسم ناکامی‌های پاریسی‌ها در لیگ قهرمانان اروپا اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنخل دی‌‌ماریا با پشت سر گذاشتن تست پزشکی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، عملاً به شاگردان لوران بلان پیوست و انتظار می‌رود که خیلی سریع در تمرینات قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه شرکت کند.

دی‌ماریا که گفته می‌شود رقم قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن ۶۰ میلیون یوروست، در حالی به این تیم پیوست که در یک فصل حضورش در منچستریونایتد پس از ترک رئال مادرید، نتوانست عملکرد جالبی ارائه کند و هواداران این تیم را ناامید کرد.

او که گران‌ترین بازیکن خریداری شده توسط یک باشگاه انگلیسی محسوب می‌شود، در گفت‌و‌گو با شبکه BeIN‌ اسپورت اظهار داشت: از اینکه به پاری‌سن‌ژرمن ملحق می‌شوم، بسیار خوشحال هستم. چیزی که من درباره پاری‌سن‌ژرمن می‌دانم این است که این تیم فصل گذشته در فوتبال فرانسه تمام جام‌های ممکن را برد و تیم بسیار مهمی در این کشور است.

دی ماریا افزود: این را هم می‌دانم که پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد مانعی را که سد راه صعود این تیم از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده است از پیش رو بردارد و من می‌خواهم با تمام توانم به این تیم کمک کنم. من و پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهیم تا جای ممکن در لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کنیم.

دی‌ماریا تابستان سال گذشته با قراردادی با ارزش حدود ۶۰ میلیون پوند از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست و به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ جزیره تبدیل شد. او در چند هفته ابتدایی فصل گذشته عملکرد قابل قبولی داشت، اما در ادامه رقابت‌ها رفته‌رفته اُفت کرد و در نهایت از برنامه‌های لوئیز فن‌خال، سرمربی هلندی شیاطین سرخ خارج شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.