سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان تأکید کرد، بازیکنان این تیم بعد از بازی با پرسپولیس به خودباوری خوبی رسیده‌اند.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار روز پنجشنبه تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس تمرینات خوبی را برای دیدار با فولاد انجام دادیم و شرایط تیم نسبت به بازی قبل تا حدی بهتر است، از این جهت که ما سه چهار روز مانده به بازی با پرسپولیس از ترکیه آمدیم و آن‌طور که باید برای این بازی استراحت و ریکاوری نداشتیم.

وی ادامه داد: اردوی ترکیه خیلی به ما کمک کرد تا به شرایط آرمانی برسیم و قطعاً شرایط‌مان بازی به بازی بهتر خواهد شد. خوشبختانه عملکرد بازیکنان در بازی با پرسپولیس خیلی خوب بود و این مسابقه کمک کرد تا بازیکنان ما به خودباوری و اعتمادبه‌نفس خوبی برسند. به امید خدا روند رو به رشد تیم را در بازی با فولاد خواهیم دید و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم پدیده درباره تیم فولاد نیز یادآور شد: فیلم دو بازی فولاد را دیده‌ایم و تقریباً به شناخت کامل از این تیم رسیده‌ایم. فولاد به مانند تیم‌هایی چون سپاهان و ذوب‌آهن راه خود را پیدا کرده و سیاست‌گذاری در این باشگاه‌ها مشخص است. باشگاه فولاد با ابزار و امکانات کافی یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است که آرزو می‌کنم دیگر باشگاه‌های ایران هم این تیم را الگوی خود قرار داده و در جهت هرچه حرفه‌ای‌تر شدن قدم بردارند.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که تیمش برای فصل جاری به چه شکل هدف‌گذاری کرده است، تصریح کرد: هدف اصلی ما این است که در نتیجه‌گیری و نوع بازی به ثبات لازم برسیم. تیم ما متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است که همه از انگیزه بالایی برخوردار هستند. تلاش خواهیم کرد که با کسب نتایج خوب به ثبات لازم هم برسیم و روندی سینوسی در پیش نگیریم. مطمئناً هواداران هم از ما بازی باکیفیت و نتیجه خوب می‌خواهند و در غیر این‌صورت برای حمایت از تیم به ورزشگاه نخواهند آمد.

وی در واکنش به این مسئله که مشهدی‌ها حامی تیم پدیده خواهند بود یا تیم سیاه‌جامگان، تأکید کرد: هر یک از دو تیم پدیده و سیاه‌جامگان طرفداران خاص خودشان را دارند. استنباط من این است که دو تیم غیر از بازی‌هایی که مقابل یکدیگر دارند در سایر مسابقات باید مورد حمایت فوتبالدوستان مشهدی قرار بگیرند. هیئت فوتبال استان و مقامات بالاتر در مشهد زحمات زیادی را متحمل شده‌اند و هدف همه سربلندی فوتبال استان است.

سرمربی تیم پدیده در خصوص اینکه گفته می‌شود تیم سیاه‌جامگان لباس قرمزومشکی ‌می‌پوشد تا هواداران تیم ابومسلم را جذب کند، افزود: به هر حال هر باشگاهی سیاست‌های خاص خودش را دارد. ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و سعی خواهیم کرد با عملکرد خوب‌مان رضایت هواداران مشهدی را جلب کنیم. مسلماً فوتبالدوستان علاقه‌مند به بازی زیبا و در کنار آن نتیجه خوب هستند و ما تلاش می‌کنیم از این راه طرفدار جذب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.