مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تمرینات خوبی را در روزهای گذشته انجام داده ایم، گفت: دیدار مشکلی را مقابل ملوان بندرانزلی در تهران خواهیم داشت.

سیروس دین‌محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اظهار رضایت در کسب سه امتیاز مقابل سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: یک بازی منطقی را مقابل سیاه‌جامگان در هفته اول انجام دادیم و توانستیم از چند موقعیتی که بدست آوردیم، این موقعیت را وارد دروازه کرده و سه امتیاز را کسب کنیم تا با روحیه خوب به مصاف ملوان برویم.

وی در خصوص شرایط تیم ملوان نیز افزود: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت. ملوان یک تیم ریشه‌دار و قدیمی است که در حال حاضر از مربی بزرگی مثل قلعه‌نویی سود می برد و با توجه به شناختی که او از استقلال دارد روز جمعه مردم شاهد بازی بسیار خوبی در ورزشگاه آزادی خواهند بود.

مربی استقلال تاکید کرد: ما تنها در این دیدار به سه امتیاز فکر می کنیم و به راحتی آن را از دست نخواهیم داد و با حمایت تماشاگرانمان تنها به پیروزی فکر می کنیم.

دین‌محمدی با اظهار رضایت از وضعیت دو بازیکن خارجی تیم گفت: ریوالدو و پروپیچ در چند روزی که ما با تمرین کرده اند، توانسته اند رضایت کادر فنی را فراهم کنند و امیدوارم که هر دو بتوانند مقابل ملوان با صلاحدید کادر فنی به زمین بروند.

وی در خصوص تقابل مظلومی با قلعه نویی نیز توضیح داد: مطمئنا همه می دانند که قلعه‌نویی برای استقلال در سال های گذشته زحمات زیادی کشیده و امروز هم با توجه به اینکه فوتبال ما حرفه‌ای است او در مقابل تیم سابقش قرار گرفته و تنها به دنبال سه امتیاز این بازی است و ما باید حرمت او را نگه داشته و به او احترام بگذاریم، زیرا او یک استقلالی قدیمی است و برای تمامی بازیکنان، تماشاگران و کادر فنی استقلال قابل احترام است.

مربی استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا برخی بازیکنان به سمت قلعه‌نویی خواهند رفت یا خیر؟، خاطرنشان کرد: من در این خصوص نمی توانم صحبت کنم، اما امیدوار هستم که حرمت یکدیگر را نگه داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.