مدیر فنی تیم فوتسال امجک قرقیزستان گفت: اگر سرمربی بالای سر تیم بود نتیجه‌ای دیگر رقم می‌خورد و این نبود مربی دلیل اصلی شکست ما بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، موسی اف ارجان در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل القادسیه کویت اظهار داشت: بازی سختی بود و اینکه باید امروز بدون سرمربی بازی می‌کردیم کا را به مراتب سخت‌تر کرد.

وی با اشاره به افت بدنی بازیکنان تیمش به دلیل بازی سنگین روز گذشته افزود: افت بندی داشتیم اما اگر سرمربی بالای سر تیم بود نتیجه‌ای دیگر رقم می‌خورد و این نبود مربی دلیل اصلی شکست ما بود.

مدیر فنی تیم فوتسال امجک قرقیزستان گفت: ۹۰ درصد بازیکنان ما تجربه حضور در رقابت‌های بین‌المللی را نداشتند و این تورنمنت تجربه خوبی برای تیم ما بود و تلاش می‌کنیم در سال‌های آتی به شکلی بهتر و قدرتمندتر در این مسابقات ظاهر شویم.

وی بیان کرد: در طول مسابقات عملکرد خوبی داشتیم و همواره برای پیروزی تلاش کردیم و حتی شانس حضور در نیمه نهایی و فینال را هم برای خود متصور بودیم اما متاسفانه موفق به این کار نشدیم.

ارجان درباره کاهش انگیزه بازیکنان امجک در این دیدار تصریح کرد: با این مسئله موافق هستم چون بازیکنان هم از رقم خوردن این نتیجه شگفت زده شدند اما چون مدیر فنی هستم نمی‌توانم بیشتر از این وارد مسائل تکنیکی و تاکتیکی بازی شوم.

وی با تقدیر از میزبانی شایسته ایران و شهر اصفهان در این مسابقات گفت: تلاش می‌کنیم تا اگر در سال‌های آینده باز هم اصفهان میزبان این مسابقات بود با پیشرفتی چشمگیر و قدرتمندتر در این مسابقات حاضر شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.