تمرین امروز تیم فوتبال استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل ملوان بندرانزلی آماده می‌کنند از ساعت ۱۸:۳۰ امروز پشت درهای بسته و در غیاب اهالی رسانه و تماشاگران برنامه‌های تاکتیکی خود را مرور کردند.

* جاسم کرار هافبک عراقی که طی یکی دو روز گذشته سر و صدای زیادی به پا کرده امروز در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. این بازیکن زودتر از سایر بازیکنان به زمین شماره دو ورزشگاه آزادی رفت و برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.

* میلاد فخرالدینی و مجید حسینی دو بازیکنی بودند که امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز تمرینات جداگانه‌ای را برگزار کردند.

* پرویز مظلومی قبل از شروع تمرین برای دقایقی با بازیکنان استقلال گفت‌وگو کرد. وی طراحی تمرینات را به مجید صالح سپرد و مربی استقلال نکات لازم را به بازیکنان انجام داد تا در تمرین اجرایی شود.

* خسرو حیدری که روز گذشته در فوتبال درون تیمی حضور نداشت امروز در تمامی برنامه‌های تاکتیکی حاضر بود و به نظر می‌رسد حضور این بازیکن در بازی با ملوان قطعی است.

* در بخش اول تمرین، بازیکنان زیر نظر قربان‌علی‌پور به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب دو گروه فوتبال بازی کردند. این فوتبال تحت نظارت مظلومی انجام شد و بازیکنان حدود ۵۰ دقیقه در دو گروه سبز و نارنجی برنامه‌های مورد نظر مربیان را پیاده کردند.

* حنیف عمران‌زاده در طول تمرین امروز با چهره‌ای درهم در کارهای تاکتیکی شرکت کرد. عمران‌زاده ظاهراً از اتفاقات یکی دو روز اخیر ناراحت بود و کمتر با بازیکنان شوخی می‌کرد.

* پروپیچ مهاجم کروات تیم استقلال نیز امروز برای دقایقی با سرمربی آبی‌پوشان گفت‌وگو کرد. ظاهراً وی هنوز مشکلش حل نشده و منتظر صدور کارت بازی‌اش از فدراسیون فوتبال آلبانی است.

* تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان روز جمعه در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بندر انزلی هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.