دروازه‌بان اول تیم فوتبال پرسپولیس بعد از ۱۰ روز در تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس که خود را برای دیدار روز پنجشنبه مقابل استقلال خوزستان آماده می‌کند تمرینات خود را از ساعت ۱۸ امروز سه شنبه در حالی پیگیری کرد که سوشا مکانی همراه سایر نفرات تمریناتش را آغاز کرد.

برخی حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* بازیکنان تیم پرسپولیس از ساعت ۱۸ درون زمین چمن حاضر شدند و پس از صحبت‌های برانکو ایوانکویچ از ساعت ۱۸ و ۵ دقیقه با انجام حرکات کششی تمرین خود را به صورت رسمی آغاز کردند.

* این تمرین بدون حضور هواداران برگزار شد این در حالی بود که حدود ۳۰ هوادار پشت درب مجموعه درفشی‌‎فر حضور پیدا کردند. خبرنگاران هم تنها ۲۰ دقیقه اجازه ورود به مجموعه را داشتند.

* مرتضی قدیمی‌پور، سوشا مکانی و ایمان صادقی تمرینات اختصاصی‌شان را زیر نظر ایگور پانادیچ از سر گرفتند. سوشا مکانی پس از حدود ۱۰ روز، اولین جلسه تمرینی خود را کنار سایر اعضای تیم برگزار کرد.

* بازیکنان در این تمرین پس از گرم کردن به پاسکاری‌های کوتاه و بلند، سانتر از جناحین و مرور کارهای تاکتیکی و تکنیکی پرداختند.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا یک تمرین سبک را پیش از ظهر در برنامه خود گنجانده است و پس از آن راهی فرودگاه مهرآباد می‌شود تا به سمت اهواز پرواز کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.