ملی پوش ایرانی تیم فوتسال بانک بیروت گفت: بانک بیروت تیمی شایسته با مربی و بازیکنان خوب بود و حداقل لیاقت حضور در بین ۴ تیم برتر مسابقات را داشتند.

مهدی جاوید در حاشیه مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، اظهار داشت: برای حضور در مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از تیم بانک بیروت پیشنهاد داشتم و قبول کردم که این تیم را در این مسابقات همراهی کنم.

وی افزود: لبنانی‌ها اصرار داشتند که یک ماه قبل از مسابقات به تیم بیروت ملحق شوم اما من به دلیل حضور در تیم گیتی‌پسند و آغاز لیگ برتر کشور نپذیرفتم و از زمانی که تیم بیروت برای مسابقات به اصفهان آمد به اردوی آنها ملحق شدم.

ملی‌پوش ایرانی تیم بانک بیروت درباره دیدار این تیم در برابر نفت عراق در مرحله یک چهارم نهایی گفت: بانک بیروت تیمی شایسته با مربی و بازیکنان خوب بود و حداقل لیاقت حضور در بین ۴ تیم برتر مسابقات را داشتند.

وی بیان کرد: در بازی امروز هم در ابتدا خوب کار کردیم اما پس از اینکه اختلاف خود را با حریف به ۲ گل رساندیم بازیکنان لبنان که هنوز به آن تفکر حرفه‌ای نرسیدند تصور کردند که بازی را برده‌اند و همین اشتباهات مانع صعود ما به مرحله نیمه نهایی شد.

جاوید درباره عملکرد خودش در این مسابقات تصریح کرد: به دلیل اینکه تنها یکی دو جلسه با این تیم تمرین کردم در بازی‌های نخست کمی ناهماهنگی با سایر هم تیمی‌ها داشتم اما بازی به بازی بهتر شدم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی در این رقابت‌ها داشتم.

وی درباره تیم لبنانی خاطرنشان کرد: تیم بیروت نسبت به گذشته پیشرفت زیادی داشته و در این مسابقات هم با عملکردی خوب و بدون شکست به کار خود پایان داد و در صورت سرمایه‌گذاری و توجه بیشتر در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.