آبی‌پوشان شهر رم حاضرند مهاجم ایتالیایی قرمزپوشان مرسی‌ساید را به خدمت بگیرند اما رخ دادن این جا به‌ جایی منوط به رسیدن آنها به اولین هدف‌شان در فصل جدید رقابت‌‌های اروپایی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، و به نقل از نشریه میرر انگلیس، لاتزیو به خرید ماریو بالوتلی از لیورپول راغب است اما تنها در صورتی برای جذب این بازیکن ۲۴ ساله دست به کار خواهد شد که بتواند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول با کنار گذاشتن بالوتلی از فهرست بازیکنانش در اردوی پیش فصل، عملاً به او فهمانده که در برنامه‌های او برای فصل جدید جایی ندارد. تا کنون تیم‌های بولونیا و سامپدوریا برای خرید «سوپرماریو» ابراز تمایل کرده‌اند اما رقمی که آنها حاضرند برای او بپردازند کمتر از نصف رقمی است که لیورپول تابستان سال گذشته برای جذب وی از میلان پرداخت.

لاتزیو اما طبق ادعا نشریه میرر حاضر است رقمی نزدیک‌تر به آن چیزی که مرسی‌سایدی‌ها برای فروش بالوتلی می‌‌خواهند، بپردازد البته اگر موفق شود آزمون پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا را با موفقیت پشت سر بگذارد.

آبی‌پوشان شهر رم، فصل گذشته به عنوان تیم سوم سری A به کارشان پایان دادن و برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا باید با حریفی که قرعه‌کشی روز پنجشنبه یوفا مشخص می‌کند، روبه‌رو شوند. صعود لاتزیو به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تقویم بازی‌‌های این تیم را در فصل آینده فشرده‌تر می‌کند و به همین دلیل آبی‌‌های پایتخت ایتالیا نیاز به تقویت ترکیب خود خواهند داشت.

نشریه میرر نوشته است مسئولان باشگاه لاتزیو در تماس با مینو رایولا، مدیربرنامه‌های بالوتلی اعلام کرده‌اند که در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا او را در ازای ۲.۵ میلیون یورو، برای فصل آینده از لیورپول قرض خواهند گرفت و این قرارداد با پرداخت ۱۵ میلیون یوروی دیگر از سوی لاتزیو در پایان فصل قابلیت تبدیل شدن به یک قرارداد قطعی را خواهد داشت.

علاوه بر این لاتزیو در این یک فصل تنها ملزم به پرداخت ۳۰ درصد از حقوق فعلی است که لیورپول به بالوتلی می‌پردازد که این رقم ۱۴ هزار و ۲۰۰ یورو در هفته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.