سرمربی تیم فوتسال تایسان نام گفت: بازیکنان ما با صعود به مرحله نیمه نهایی برای نخستین بار، در واقع با خودباوری تاریخ‌ساز شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، برونو خوزه‌ گارسیا در کنفرانس خبری پس از دیدار تیمش مقابل الریان قطر اظهار داشت: بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و برای ما مهم بود که شروع خوبی در این دیدار داشته باشیم که خوشبختانه با به ثمر رساندن ۲ گل در دقایق ابتدایی به این هدف رسیدیم.

وی افزود: البته برای ما سخت بود که در دقایق باقیمانده بازی این ۲ گل را حفظ کنیم ضمن اینکه تیم حریف هم با وجود بازیکنان خوب خارجی از کیفیت بالایی برخوردار بود اما با تلاش بازیکنان و پیاده کردن تمام برنامه‌هایمان موفق به کسب این پیروزی شدیم.

سرمربی تیم فوتسال تایسان نام گفت: پس از زدن این ۲ گل تیم الریان هم سبک بازی خود را تغییر داد و با استفاده از بازیکنان تازه نفس خود به توپ‌های کوتاه روی آوردند به همین دلیل ما سعی کردیم توجه خود را به تمرکز معطوف کنیم تا عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با تقدیر از بازیکنان تیمش بیان کرد: تیم ما تاکنون ۲ بار در این مسابقات حضور داشته و در مرحله گروهی حذف شده اما این بار با تلاش بازیکنان جوان با صعود به مرحله نیمه نهایی بهترین عملکرد را داشتیم و بازیکنان ما با خودباوری تاریخ‌ساز شدند.

گارسیا تصریح کرد: ویتنام مثل کشورهایی مانند ایران، ژاپن و قطر لیگ در حال پیشرفتی ندارد و بازیکنان ما هم در لیگی قدرتمند با تعداد تیم‌های زیاد شرکت نمی‌کنند که باتجربه باشند بنابراین تلاش ما برای ارتقای فوتسال بایدر راستای توسعه و پیشرفت لیگ ویتنام صورت بگیرد.

وی در پایان با تقدیر از تی یو مسئول کمیته فوتسال ویتنام و همچنین کاپیتان تیم تایسان نام و تیم ملی ویتنام تاکید کرد: این ۲ نفر در توسعه فوتسال ویتنام نقش بسزایی داشتند و من را در هدایت تیم تایسان نام بسیار یاری دادند و برای من اهمیت دارد که از افرادی که توسعه فوتسال ویتنام به آنها مدیون است تشکر کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.