نفت‌الوسط عراق در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا با غلبه بر بان بیروت لبنان در ضربات پنالتی به مرحله نیمه نهایی این جام راه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در چارچوب مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ و در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های بانک بیروت لبنان و نفت‌الوسط عراق از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن ۲۵ آبان اصفهان در برابر هم قرار گرفتند.

در این دیدار نزدیک ابتدا تیم لبنان در دقیقه ۵ بازی و روی ضربه داکوستا به گل رسید اما یک دقیقه بعد این گل توسط محمدناصر صفری بازیکن ایرانی نفت عراق جبران شد. اما دقیقه ۱۵ باز هم این لبنانی‌ها بودند که توسط خیرالدین گلزنی کردند و از حریف پیشی گرفتند.

در ادامه ابوزید گل سوم بانک بیروت را هم به ثمر رساند اما بادرخشش بازیکن ایرانی تیم نفت که با هت‌تریک در گلزنی و ارسال یک پاس گل تیمش را ۴ بر ۳ پیش انداخت لبنانی‌ها احساس خطر کردند تا اینکه با حملات مکرر و گل ابوزید موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند. این دیدار در وقت معمول با همان نتیجه مساوی ۴ بر ۴ خاتمه یافت تا سرنوشت تیم برنده در وقت‌های اضافه مشخص شود.

تلاش های ۲ تیم در وقت‌های اضافه هم ثمری نداشت تا کار به ضربات پنالتی بکشد و در ضربات پنالتی تیم نفت عراق با نتیجه ۳ بر۲ بر حریف غلبه کرد و راهی نیمه نهایی مسابقات شد که آخرین پنالتی نفت را هم محمد صفری به ثمر رساند.

خسوس کاندلا سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران هم از نزدیک تماشاگر این دیدار بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.