نفت‌الوسط توانست در ضربات پنالتی تیم فوتسال بانک بیروت را شکست دهد و دومین تیمی باشد که به دور نیمه نهایی فوتسال باشگاهی قهرمانی آسیا برسد.

به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، در دومین دیدار از مسابقه‌های جام باشگاه‌های فوتسال آسیا تیم فوتسال نفت الوسط مقابل تیم فوتبال بانک بیروت رفت که در پایان تیم نفت‌الوسط عراق پیروز میدان بود.

گل‌های این بازی را محمد ناصر صفری دقایق ۱۴ ، ۲۵ و ۳۲ و ولید خالد رحیم دقیقه ۲۹ برای تیم نفت به ثمر رساند. داکوستا دقیقه ۵ و ۳۵ و احمد خیرالدین دقیقه ۱۵ و عبدالزید دقیقه ۱۳ برای تیم فوتسال بانک بیروت گلزنی کردند.

در این بازی بانک بیروت توانست در نیمه اول ۳ بر یک مقابل تیم عراقی به پیروزی برسد اما در نیمه دوم با درخشش محمد ناصر صفری و هت تریک او توانست بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه تیم نفت از بانک بیروت پیش افتاد اما بانک بیروت در دقیقه ۳۸ توانست گل تساوی بخش این بازی را به ثمر برساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.

دروازه‌بانان هر دو تیم در این بازی بسیار خوب کار کردند و توانستند موقعیت‌های زیادی را از حریفان خود بگیرند اما در پایان تیم نفت‌الوسط در ضربات پنالتی ۳ بر ۲ از تیم بانک بیروت پیش افتاد و پیروز میدان شد.

سیدرضا افتخاری، رییس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در ورزشگاه حضور داشت و این بازی را از نزدیک مشاهده می‌کرد.

خسوس کاندلاس، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران نیز در ورزشگاه حضور داشت. حضور او برای تماشای این بازی باعث شده گمانه‌زنی‌هایی شود که شاید او برای دومین بار سکان تیم ملی فوتسال را در اختیار بگیرد.

تعداد تماشاگران این بازی حدود ۲۰۰ نفر بود و بیشتر آنها ملیت عراقی داشت و از تیم عراق حمایت می‌کردند.

اینترنت ورزشگاه به مدت یک ساعت و نیم قطع بود و خبرنگاران در جریان پوشش بازی دسترسی به اینترنت نداشتند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.