مدیرعامل باشگاه سپاهان می‌گوید که بحثی درباره قرارداد نداشتن نویدکیا نکرده و این بازیکن با باشگاه قرارداد دارد.

اصغر باقریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص اینکه گفته محرم نویدکیا با باشگاه سپاهان قراردادی ندارد، اظهار داشت: من چنین حرفی نزدم و گفته‌ام نویدکیا با ما قرارداد مالی ندارد، چون او شرایطش خاص است و هیچوقت قرارداد مالی با باشگاه نمی‌بندد.

وی در خصوص علت غیبت این بازیکن در تمرینات سپاهان خاطرنشان کرد: تیم زمانی که در اردوی ترکیه بود، تمرینات سنگینی انجام داده و نویدکیا تمرینات سبک را پشت سر گذاشته است. بعد از اردو هم به تمرینات نیامده و حتی من از فرکی هم پرسیدم گفت با او صحبتی نکرده است. فقط پیغامی فرستاده که شرایط بدنی خوبی ندارد و بعد از بهتر شدن وضعیتش به تمرینات می‌آید. اینکه این پیغام چقدر صحت دارد، موضوعی است که از آن بی‌خبرم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه گویا قهر نویدکیا به دلیل مسائل مالی بوده و بی‌ارتباط با برکناری خلیلیان هم نیست، گفت: اصلاً چنین بحثی نیست. می‌گویند خانه فلانی عروسی است اما وقتی به خانه‌اش بروید می‌بینید که خبری نیست. دقیقاً همین مسئله است که در این چند روز در خصوص مسئله نویدکیا مطرح شده و خبرهایی که عنوان می‌شود، درست نیست.

باقریان یادآور شد: سال‌های قبل هم چنین شرایطی بود. محرم برای اینکه کمی شرایط بدنی بهتری داشته باشد، مدتی استراحت می‌کرد و در تمرینات حاضر نمی‌شد. اکنون هم مسئله خاصی نیست و نویدکیا با کمی استراحت به تمرینات می‌آید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.