سرمربی ۴۵ ساله آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا از آمادگی دو ستاره تیمش و شرایط بارسلونا در آستانه رویارویی با رم گفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه در آستانه دیدار بامداد پنجشنبه شاگردانش برابر رم در پنجاهمین دوره جام خوان گامپر که قرار است در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شود، با حضور در کنفرانس خبری گفت: هرگز پیش‌فصل را دوست نداشته‌ام و حالا خوشحالم که این دوره از فصل به پایان رسید. ما تمرینات خوبی داشتیم و در مجموع پیش‌فصل خوبی بود، ولی باید در مواردی به خصوص در کارهای دفاعی پیشرفت کنیم.

سرمربی آبی‌و‌اناری‌ها با اشاره به اینکه ۱۱ بازیکنی که در بازی با نایب قهرمان ایتالیا به میدان خواهد فرستاد، متفاوت از چیزی خواهد بود که در دیدار سوپرجام اروپا مقابل سویا مورد استفاده قرار خواهد داد، عنوان کرد: در بازی خوان گامپر سعی می‌کنیم از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا کرده‌اند، استفاده کنیم چون نمی‌خواهیم در مورد بازیکنان‌ اصلی‌مان ریسک کنیم. البته به دنبال پیروزی در بازی خوان گامپر هستیم، ولی اولویت ما سوپرجام است.

وی در خصوص مهاجم ۲۸ ساله تیمش که شایعه جدایی او از بارسا و پیوستن به منچستریونایتد مطرح است، گفت: پدرو بازیکن باکیفیتی است و به شخصه تمایلی به جدایی او ندارم. اطلاعی در مورد وضعیت آینده حرفه‌ای او و پیشنهادات احتمالی ندارم، اما در نهایت این خود اوست که باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

انریکه در مورد انتخاب نشدن جرارد پیکه به عنوان یکی از چهار کاپیتان فصل پیش‌روی بارسلونا و نام گرفتن خاویر ماسچرانو به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم اظهار داشت: به هر حال این تصمیم و انتخاب بازیکنان بود. برای ماسچرانو هم خوشحالم، ولی باید بگویم که او بدون بازوبند هم بازیکن مسئولیت‌پذیری در تیم بود.

سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا در خصوص وضعیت ستاره آرژانتینی و مهاجم برزیلی تیمش هم عنوان کرد: مسی و نیمار با آمادگی کامل به تمرینات تیم بازگشته‌اند و از این بابت غافلگیر شدیم. از این حرفه‌ای‌گری آنها خیلی رضایت دارم.

سرمربی پیشین رم در خصوص مدعیان فصل ۱۶-۲۰۱۵ سری A هم تأکید کرد: من بازی‌های رم در پیش‌فصل را دیدم. به نظرم آنها خیلی به قهرمانی در اسکودتو نزدیک هستند. البته یوونتوس با وجود از دست دادن پیرلو، توس و ویدال خریدهای خوبی داشته و به نظرم همانند همیشه مدعی قهرمانی در سری A است. من اینتر، میلان و لاتزیو را هم در صف مدعیان می‌بینم، اما امیدوارم رم فاتح لیگ دسته اول ایتالیا شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.