سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی برای رسیدن به بهترین شرایط راه زیادی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، تونی اولیویرا درباره وضعیت آمادگی تراکتورسازی، اظهار داشت: شرایط ما از اول فصل هنوز به ایده‌آل‌ تبدیل نشده و ما با ۱۱ بازیکن تمرینات را شروع کردیم و بعد بازیکنان به ما اضافه شدند و هنوز به ریتم بازی که انتظار داریم دست پیدا نکردیم.

تیم ما هنوز برای رسیدن به بهترین شرایط ممکن راه زیادی دارد

وی افزود: برخی از بازیکنان ما ۸ ماه دور از میادین فوتبال بودند و بازیکنان خارجی هم به‌تازگی به تیم اضافه شدند و به هر علتی از برنامه‌هایمان عقب‌افتاده باشیم حالا برنامه‌ریزی می‌کنیم تا این مشکلات را جبران کنیم و آینده‌ای خوب را رقم بزنیم.

سرمربی تراکتورسازی خاطرنشان کرد: به‌خوبی می‌دانید که پروسه ساخت یک تیم کامل، زمان‌بر است و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. من همیشه با تمام عقاید و انگیزه‌ای که داشتم به کارم ادامه می‌دهم و کادر فنی که در اختیار داریم مصمم حرکت می‌کنیم تا به تیم کمک کنیم و باعث رشد بازیکنانمان شویم.

اولیویرا تصریح کرد: تیم ما هنوز برای رسیدن به بهترین شرایط ممکن راه زیادی دارد و همه باید کمک کنیم و بدانیم که فقط با تمرین کردن و تلاش بیشتر می‌توان به نتیجه‌ای مناسب دست پیدا کرد.

وی درباره دیدار با گسترش فولاد گفت: از حالا نباید درباره این بازی صحبت کرد و بهتر است روز قبل از بازی در این مورد اظهارنظر کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.