دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید که در مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم ارزش آنها حفظ نشده است.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص دیدار هفته دوم تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و روزبه‌روز وضعیت‌مان بهتر می‌شود. اکنون هم برای دیدار با صبا آماده هستیم و امیدوارم بتوانیم در این دیدار سه امتیاز را کسب کنیم.

وی افزود: این روزها به خوبی تمریناتم را دنبال می‌کنم و حتی به تمرین اختصاصی هم می‌پردازم تا آمادگی‌ام بیشتر شود. این فصل می‌خواهم شرایط متفاوتی نسبت به فصل قبل داشته باشم و انگیزه‌ام برای انجام یک کار فوق‌العاده بسیار بالاست.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران که در مراسم معرفی برترین‌های لیگ چهاردهم به عنوان بهترین دروازه‌بان انتخاب شد در پاسخ به این سؤال که آیا جایزه‌اش را دریافت کرد یا نه، گفت: به صورت جداگانه دعوت‌مان کردند و جایزه هم دادند، اما فکر می‌کنم مراسم برترین‌ها فقط یک شو و تبلیغات بود. این همه تبلیغ کردند که می‌خواهیم جایزه بدهیم اما ای کاش هیچ چیزی به ما نمی‌دادند و با همان تندیسی که گرفته بودیم همه چیز را تمام می‌کردند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: با ارزش‌ترین هدیه‌ای که به ما دادند یک جلد قرآن بود که واقعاً ارزش معنوی آن بسیار بالاتر از هر جایزه دیگری است. اکنون هم بحث من اصلاً مالی نیست، چون مسائل مالی ارزشی ندارد، اما اینکه تبلیغ می‌کنند بعد جایزه‌شان دو سکه ۷۰۰ هزارتومانی و یک فلش و رم است، به نوعی حفظ نشدن ارزش ماست. یک سال در لیگ زحمت کشیدیم و در نهایت هم با انتخاب کارشناسان بهترین شدیم، اما ارزش جایزه آنها به دو میلیون تومان هم نمی‌رسید.

وی خاطرنشان کرد: شاید اگر سال گذشته هر هفته به برنامه نود پیامک داده بودم، اکنون یک جایزه خیلی خوب برنده می‌شدم، بدون اینکه منتی باشد و تبلیغاتی با نام بهترین‌ها لیگ کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.