مدافع ایتالیایی بانوی‌پیر پس از سپری کردن دوره ریکاوری مصدومیت خود، جواز حضور در تمرینات این تیم را گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس اعلام کرد که دوره ریکاوری آندره‌آ بارتزالی به پایان رسیده و این مدافع ایتالیایی به تمرینات بانوی‌پیر برگشته است.

چند روز پیش اعلام شد که دوران ریکاوری بارتزالی ۲۰ روز به طول خواهد انجامید، اما آلگری نام او را در فهرست بازیکنان یوونتوس برای بازی برابر لاتزیو در سوپرجام ایتالیا قرار داده که این موضوع تعجب‌برانگیز بود.

آلگری اما دلیل تصمیم خود را در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه یوونتوس اینگونه توصیح داد: آندره‌آ در کنار تیم است. او مشکلی ندارد و دوره ریکاوری‌اش به پایان رسیده است، اما ما نمی‌خواهیم ریسک کنیم تا باعث مصدومیت مجددش شویم.

وی در ادامه به وضعیت تیمش در اردوی پیش‌فصل اشاره داشت و گفت: ما کارمان را خوب انجام داده‌ایم و با اینکه تنها دو هفته از آغاز تمرینات‌مان می‌گذرد، بازیکنان در همین مدت کارشان را خوب انجام داده‌اند.

سرمربی بانوی‌پیر درباره مشکلات آماده‌سازی تیمش برای سوپرجام ایتالیا که امسال در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود، عنوان کرد: هوای شانگهای کمی مرطوب است، اما اگر در زمان‌های مناسب تمرین کنیم، فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. برای سوپرجام باید خودمان را آماده کنیم و در عین حال روند آماده‌سازی‌مان را برای شروع فصل جدید سری A ادامه دهیم. هفته پیش‌رو برای ما هفته مفیدی خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.